~> GizmO <~ Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb zojuist een nieuwe signature gemaakt. Ik heb er 3 minuten aan gewerkt. Het moest voorstellen dat er een gat in het forum zat. Het idee kwam van een andere signature met de zelfde opbouw. Hier kan je die vinden. En hier is de signature die ik heb gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Het is niet orgineel maar ik vond het effect wel leuk. Ps. je heb calired skin nodig om het mooi te zien. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Knap gemaakt! En erg origineel. 9/10 Reageren
Froop Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Had het roze gedeelte weggehaald en transparant gemaakt, nu lijkt het best whored. Ik zal wel even een voorbeeld maken. Het idee is leuk, maar werk het iets beter uit. Je kunt het bijvoorbeeld ook met kogelgaten maken. Het enige wat je doet is een vorm maken, de fill op 0 en dan met de inner shadow kloten. Bewerkt: 16 april 2006 door Froop Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Had het roze gedeelte weggehaald en transparant gemaakt, nu lijkt het best whored.Ik zal wel even een voorbeeld maken. Het idee is leuk, maar werk het iets beter uit. Roze gedeelte? Reageren
Synchro Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Had het roze gedeelte weggehaald en transparant gemaakt, nu lijkt het best whored. Ik zal wel even een voorbeeld maken. Het idee is leuk, maar werk het iets beter uit. Roze gedeelte? Oranje verstaan wij ook onder roos (roze). Mja , sig is goed gemaakt. Erg origineel en goed bedacht. 8/10 Reageren
Upstream Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Had het roze gedeelte weggehaald en transparant gemaakt, nu lijkt het best whored. Ik zal wel even een voorbeeld maken. Het idee is leuk, maar werk het iets beter uit. Roze gedeelte? Oranje verstaan wij ook onder roos (roze). Mja , sig is goed gemaakt. Erg origineel en goed bedacht. 8/10 Ik denk het 'roze' van de cali-skin background. Maar ziet er leuk uit Gizmo, je had misschien nog een stukje uit de pagina bron kunnen halen en erin kunnen zetten. Dit heb ik ook een tijd geleden een keer gedaan, ik ga kijken of ik die sig nog kan vinden . Edit: Gevonden -> http://img56.imageshack.us/img56/8869/gatinpagina8lr.gif Bewerkt: 16 april 2006 door Upstream Reageren
EXIT Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) of zo iets heel snel gemaakt Bewerkt: 17 april 2006 door tectron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.