RonaldVC Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Tempted By The Fruit Of Another, van Squeeze. Op de zender Emotion. Mijn adsolute favoriet. Reageren
Svenie Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik heb er heel veel,vooral songs van emotion. Toto:Africa Mr Mister:Broken Wings Cutting Crew:I just died in your arms. Dat is het zowat. Reageren
Bling Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Dat is zonder twijfel de radiozender Flash FM.Het leukste liedje vind ik dan Billy Jean van Michael Jackson! Helemaal met je eens! Ook Vidian kill the Radiostar (ofzo) vind ik wel mooi... Reageren
Little Mister Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik denk ook dat mijn favoriet is: Video killed the radiostar. Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Emotion FM: Waiting For A Girl Like You - Foreigner Tempted - Squeeze Africa - Toto Broken Wings - Mr. Mister (I Just) Died In Your Arms - Cutting Crew Keep On Loving You - Reo Speedwagon Fever: Whispers - And The Beat Goes On Fat Larry's Band - Act Like You Know Oliver Cheetham - Get Down Saturday Night Rick James - Ghetto Life Michael Jackson - Wannabe Startin' Somethin' Flash FM: Billie Jean Radio Espantose: Alles,lekker vrolijke muziek,daar krijg ik nou echt een miami gevoel van Bewerkt: 24 april 2006 door DJ Vincento Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Ik, de na-aper ga met DJ Vincento mee, hele goede nummers, heel mooi........... Emotion FM: Waiting For A Girl Like You - Foreigner Tempted - Squeeze Africa - Toto Broken Wings - Mr. Mister (I Just) Died In Your Arms - Cutting Crew Keep On Loving You - Reo Speedwagon Missing - John Waite Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Van Wave 103 Franky goes to Hollywood- Two Tribes (ofzo) Gary Numan- Cars En nog wat andere nummers van Flash FM en natuurlijk Espantoso Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) The buggles - Video killed the radiostar (FLASH FM) (Maar na een maandje vind ik weer wat anders leuk) =============================== 1000e POST!!!! =============================== Bewerkt: 11 mei 2006 door flitskikker Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Cum On Feel The Noise van Quiet Riot maar eigenijk zitten er geen echte nummers voor mij in dit spel Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 het liedje van micheal jackson als je voor het eerst in een auto stapt als je word gedropt bij kens bureau! anders vind ik deze leuk :(w817 de tune komt zo!) Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (I Just) Died In Your Arms - Cutting Crew die tekst ik leuk vind ik en de rest vand e nummers van emotion is ook goed Reageren
(San) Andr Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Ik luister eigenlijk alleen V-Rock en Emotion. Bij Emotion is het kiezen tussen: Africa - Toto Keep on loving you - REO Speedwagon Zitten ook geen 'foute' nummers tussen, en ze zijn allemaal wel leuk. Bij V-Rock: Too young to fall in love - Mötley Crüe Bark at the Moon - Ozzy Osbourne Hier heb ik het niet zo op 2 minutes to midnight van Iron Maiden. Hij klinkt erg cool, maar toen ik de tekst zag hoefde ik 'm niet meer te horen. Voor de rest kunnen de nummers van de Mega Music Marathon me niet zoveel schelen, behalve de eerste: Turn up the Radio van Autograph. Yankee Rose (David Lee Roth) vind ik ook niks. Voor de rest is V-Rock top Reageren
PorZ19 Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 buggels - video killed the radiostar zo,n top nummer flash fm da best Reageren
Baffie Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ik vond de nummers Owner of a Lonely Heart en I wanna Rock erg leuk, vooral bij de laatste ging ik hem op een gegeven moment gewoon keihard meezingen, zó leuk vond ik'em. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Wat een moeilijke keuze. Alle muziek in Vice City is eigenlijk heel erg mooi, behalve Wildstyle dan. Maar het allermooiste nummer is toch Cum On Feel The Noise - Quiet Riot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.