tdr93 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 waar haal ik een backup van gta3.img Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Voor welke GTA wil je de gta3.img? Ik weet niet dat ze die op site's hebben het is namelijk een heel groot bestand, ik zal even voor je zoeken, maar ik denk niet dat ze die op mod sites hebben. Anders kan je het beste je GTA opnieuw instaleren. EDIT: ik kan hem niet vinden, hij is namelijk ook heel groot. Hij is 896 MB, dus niemand wil dat even sturen, en ik denk ook niet dat veel mensen dat op hun site hebben staan. Misschien iemand anders? En anders zou ik heb gewoon opnieuw installeren. Bewerkt: 17 april 2006 door Typhoon Reageren
Schno009 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 opnieuw installeren is net zo makkelijk bij sa is gta3.img tegen de gigabyte aan Reageren
King Room Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik heb hem ook nodig!! Want ik had wat gemod met de hydra en ik heb hem terug gemod omdat iknog een kopie had.. Maar nu als ik een hydra zie of wat dan ook dan crasht het spel!! Misschien kan je die ff uploaden!! Of ergens op een sitelink !! MvG. Room is now Respect! Reageren
tdr93 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik heb hem er af gegooid... maar nu wil ik hem opnieuw installeren en nu dit: wat is er mis?? Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Datgaat niet Room. Geen enkele site kan 1 Gig aan. Hooguit 300 MB. Via MSN gaat ook nooit lukken want dan zou je het wel 1 week moeten laten draaien. Je kan het beste gewoon opnieuw instaleren. Verschuif de mappen : Data en Models naar je bureaublad. Instaleer opnieuw en zet je mappen er terug maar zet de nieuwe Gta3.img erin. Zo simpel is het, dat doe je op 15 minuten. Ik heb het al vele malen moeten doen . Reageren
tdr93 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 ik krijg een error bij het op nieuw installeeren: Reageren
Follow Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Nu zeg je de tweedde keer al dat je een error hebt. Probeer eens de cd een klein beetje nat temaken en dan schonnmaken met een doekje. Dat helpt vaak, bij mij dan Reageren
tdr93 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) k ben besig...(edit: met installen nautuurlijk;)) maar da was omdat die gast allemaal sei dak hem op nieuw moest installen... maar da deed ik toch al k krijg weer ie error... EDIT2: de tijd server stijd niet goed... Bewerkt: 17 april 2006 door tdr93 Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Je cd is zo te zien beschadigt tdr93, je kan hem het beste even schoonmaken met een vaatdoekje met lauw water. Als hij het dan nog niet niet doet. is hij waarschijnlijk onherstelbaar. Reageren
King Room Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Staat die niet op een site waar die niet is mee gemod?? Dan kan ik hem downloaden daar van af halen!! Of je doet het met rapidshare ofzoiets!! MvG. Room is now Respect! Reageren
tdr93 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) ik krijg hem gewoon niet geinstalleerd... EDIT: Ik heb de backup dvd gebruikt... nu doet hij het... maar hoe zou ik mjn gewone dvd weer goed kunnen krijgen?? want ik kan er nu nog gewoon mee spelen... maar ik wil dat ik hem ook kan installeren met die dvd... zou ik hem kunnen polijsten?? Bewerkt: 18 april 2006 door tdr93 Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Staat die niet op een site waar die niet is mee gemod??Dan kan ik hem downloaden daar van af halen!! Of je doet het met rapidshare ofzoiets!! MvG. Room is now Respect! Dat bestandje GTA3.img is bijna 900 MB, die kan je met rapidshare niet uploaden, daar kan je max 100 MB per keer, met een premium account meer. En op sites zetten ze dat grote bestand ook niet lijkt me. @tdr92, als je DVD te veel beschadigt is zou het kunnen dat hij onherstelbaar is, je kan proberen hem goed schoon te maken met lauw water. Of polijsten , alleen weet ik niet wat dat betekend maar ja. Reageren
Schno009 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Polijsten zou ik niet doen als ik jou was Dan haal je de krassen weg, maar ook alle data, en kun je gta ook niet meer spelen @Typhoon: Polijsten is een klein toplaagje van een oppervlak verwijderen waardoor het weer volledig vlak is (krassen ofzo) Dit doen ze ook om auto-lak te laten glimmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.