Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

alles rookt bij mij de muren de grond en de auto,s ontploffen met het kleinste tikje

Bewerkt: door zonnet
Geplaatst:

Pff, ok dan, snap er niets van wat je hier zegt! :D

maar zla een poging onder nemen;

Een auto heft altijd zwarte rook in het echte leven ook, verbranding: rubber, verf, motor olie,...

Geplaatst:

Waar heb je het over :? Als je nu eens een keer in het Nederlands zou typen, zoals in de forumregels staat, kan de rest het ook begrijpen. Maar als een auto al erg zwaar beschadigd is, is het normaal dat hij kapot gaat. Maar het kan ook dat je de missie 'Riot' net gedaan hebt, dan is er overal brand en rellen, en ontploffen er overal auto's. Na de missie 'End of the line' is dit weer over.

Geplaatst:

kun je het niet nog een keer poste, maar dan met punten en hele zinnen. (in het nederlands graag)

Geplaatst:

Hier ->>

waarom als die zwarte rook bij de vreemste dingen? Bij het minste heb ik zwarte rook op de grond, muren,.. .

Ook als ik een klein tikje tegen een auto geef staat hij in brand.

Ik denk door dat het komt dat je de cheat hebt gedaan, dat als je tegen een wagen rijd die onploft. kan dat?

de code is jcnruad.

waarom al dat zwarte rook bij de vreemste dingen heb ik zwart rook muren grond en een klein tikje tegen een auto staat de auto in vlam en vuur

Oke, kleine vertaling !

Waarom al die zwarte rook, bij de vreemdste dingen heb ik zwarte rook, op de muren de grond en een klein tikje tegen een auto, en hij staat in vlam en vuur.

Antwoord: Dit lijk zoals al is gezecht op de Riot cheat, anders kan het zijn dat je computer het spel niet aankan, dat een auto in de fik vliegt is volkomen normaal, maar die zwarte rook niet echt

Kan je er geen screen van posten, dan kan ik en ongetwijfeld andere mensen je beter helpen

Zeg ook eens of je mods hebt geinstaleerd

Edit:

Zethe is met zijn vertaling net iets voor, :bier:

Tim

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

waarom al dat zwarte rook bij de vreemste dingen heb ik zwart rook muren grond en een klein tikje tegen een auto staat de auto in vlam en vuur

Oke, kleine vertaling !

Waarom al die zwarte rook, bij de vreemdste dingen heb ik zwarte rook, op de muren de grond en een klein tikje tegen een auto, en hij staat in vlam en vuur.

Antwoord: Dit lijk zoals al is gezecht op de Riot cheat, anders kan het zijn dat je computer het spel niet aankan, dat een auto in de fik vliegt is volkomen normaal, maar die zwarte rook niet echt

Kan je er geen screen van posten, dan kan ik en ongetwijfeld andere mensen je beter helpen

Edit:

Tim

het lijkt mij niet dat als je pc het spel niet goed aankan, er geen zwarte rook uit gebouwen komen. het zal wat al vaker gezecht is de riot-cheat zijn.

maar post maar eens een screen. dan wete we het cker ;)

er kunnen 3 mogelijk heden zijn

-Je hebt de Riot Cheat gebuikt

-Je hebt een andere cheat gebruikt waarbij je tegen een auto aanbots dat hij dan ontploft

-Je bent voorbij de missie riot dan meot je de missie end of the line halen dan is het voorbij

Bewerkt: door GTA-Gangstertje

Ofwel zijn het:Cheats, Mods of de missie Riot.

EDIT: Gta-Gangstertje was me voor met de mogelijkheden.

Bewerkt: door Blu3ice

Oke, kleine vertaling !

Edit:

Tim

het lijkt mij niet dat als je pc het spel niet goed aankan, er geen zwarte rook uit gebouwen komen. het zal wat al vaker gezecht is de riot-cheat zijn.

maar post maar eens een screen. dan wete we het cker ;)

Zwarte rook niet echt maar het kan zijn dat het gewoon zwarte vlekken zijn op de gebouwen omdat hij geen goed beeldscherm heeft, maar de oplossing is al gezegd dus dit topic mag rusten

Bewerkt: door Tim Van Vynckt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...