Rullez Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) alles rookt bij mij de muren de grond en de auto,s ontploffen met het kleinste tikje Bewerkt: 17 april 2006 door zonnet Reageren
ZOrange Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Pff, ok dan, snap er niets van wat je hier zegt! maar zla een poging onder nemen; Een auto heft altijd zwarte rook in het echte leven ook, verbranding: rubber, verf, motor olie,... Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Waar heb je het over Als je nu eens een keer in het Nederlands zou typen, zoals in de forumregels staat, kan de rest het ook begrijpen. Maar als een auto al erg zwaar beschadigd is, is het normaal dat hij kapot gaat. Maar het kan ook dat je de missie 'Riot' net gedaan hebt, dan is er overal brand en rellen, en ontploffen er overal auto's. Na de missie 'End of the line' is dit weer over. Reageren
ZOrange Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 @Flying Dutchman; zouden we geen snel cursus nederlands kunnen geven op de site? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 kun je het niet nog een keer poste, maar dan met punten en hele zinnen. (in het nederlands graag) Reageren
ZOrange Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Hier ->> waarom als die zwarte rook bij de vreemste dingen? Bij het minste heb ik zwarte rook op de grond, muren,.. . Ook als ik een klein tikje tegen een auto geef staat hij in brand. Ik denk door dat het komt dat je de cheat hebt gedaan, dat als je tegen een wagen rijd die onploft. kan dat? de code is jcnruad. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) waarom al dat zwarte rook bij de vreemste dingen heb ik zwart rook muren grond en een klein tikje tegen een auto staat de auto in vlam en vuur Oke, kleine vertaling ! Waarom al die zwarte rook, bij de vreemdste dingen heb ik zwarte rook, op de muren de grond en een klein tikje tegen een auto, en hij staat in vlam en vuur. Antwoord: Dit lijk zoals al is gezecht op de Riot cheat, anders kan het zijn dat je computer het spel niet aankan, dat een auto in de fik vliegt is volkomen normaal, maar die zwarte rook niet echt Kan je er geen screen van posten, dan kan ik en ongetwijfeld andere mensen je beter helpen Zeg ook eens of je mods hebt geinstaleerd Edit: Zethe is met zijn vertaling net iets voor, Tim Bewerkt: 17 april 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 waarom al dat zwarte rook bij de vreemste dingen heb ik zwart rook muren grond en een klein tikje tegen een auto staat de auto in vlam en vuur Oke, kleine vertaling ! Waarom al die zwarte rook, bij de vreemdste dingen heb ik zwarte rook, op de muren de grond en een klein tikje tegen een auto, en hij staat in vlam en vuur. Antwoord: Dit lijk zoals al is gezecht op de Riot cheat, anders kan het zijn dat je computer het spel niet aankan, dat een auto in de fik vliegt is volkomen normaal, maar die zwarte rook niet echt Kan je er geen screen van posten, dan kan ik en ongetwijfeld andere mensen je beter helpen Zeg ook eens of je mods hebt geinstaleerd Edit: Zethe is met zijn vertaling net iets voor, Tim het lijkt mij niet dat als je pc het spel niet goed aankan, er geen zwarte rook uit gebouwen komen. het zal wat al vaker gezecht is de riot-cheat zijn. maar post maar eens een screen. dan wete we het cker Reageren
GTA-Gangstertje Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) er kunnen 3 mogelijk heden zijn -Je hebt de Riot Cheat gebuikt -Je hebt een andere cheat gebruikt waarbij je tegen een auto aanbots dat hij dan ontploft -Je bent voorbij de missie riot dan meot je de missie end of the line halen dan is het voorbij Bewerkt: 18 april 2006 door GTA-Gangstertje Reageren
Rullez Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 ik heb net de riot missie gedaan bedang gangstertje Reageren
Blu3ice Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Ofwel zijn het:Cheats, Mods of de missie Riot. EDIT: Gta-Gangstertje was me voor met de mogelijkheden. Bewerkt: 18 april 2006 door Blu3ice Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) waarom al dat zwarte rook bij de vreemste dingen heb ik zwart rook muren grond en een klein tikje tegen een auto staat de auto in vlam en vuur Oke, kleine vertaling ! Waarom al die zwarte rook, bij de vreemdste dingen heb ik zwarte rook, op de muren de grond en een klein tikje tegen een auto, en hij staat in vlam en vuur. Antwoord: Dit lijk zoals al is gezecht op de Riot cheat, anders kan het zijn dat je computer het spel niet aankan, dat een auto in de fik vliegt is volkomen normaal, maar die zwarte rook niet echt Kan je er geen screen van posten, dan kan ik en ongetwijfeld andere mensen je beter helpen Zeg ook eens of je mods hebt geinstaleerd Edit: Zethe is met zijn vertaling net iets voor, Tim het lijkt mij niet dat als je pc het spel niet goed aankan, er geen zwarte rook uit gebouwen komen. het zal wat al vaker gezecht is de riot-cheat zijn. maar post maar eens een screen. dan wete we het cker Zwarte rook niet echt maar het kan zijn dat het gewoon zwarte vlekken zijn op de gebouwen omdat hij geen goed beeldscherm heeft, maar de oplossing is al gezegd dus dit topic mag rusten Bewerkt: 18 april 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.