Pennywise The Clown Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) ik speel normaal altijd san andreas op de laptop. veel plezier beleef je op dit haperige ding niet. daarom wou ik hem op de pc bove probere. hij deed het en ik heb gister de hele dag gespeeld. vandaag starte ik hem weer op en kwam er een rood kruimelig beeld. Hier is de screen wie kan me helpen? gr San_andreas Edit: ik heb san andreas daarna 2 x opnieuw geinstalleerd. en dat helpt ook niet. Bewerkt: 17 april 2006 door san_andreas Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Verwijder het bestandje gta_sa.set eens uit de San Andreas User Files. Zo worden alle opties weer gereset naar default. Mocht dat niet lukken, moet je misschien de instellingen van het beeldscherm een beetje veranderen. Misschien een hogere of lagere resolutie, en ook nog wat andere instellingen veranderen. Succes ermee, ik hoop dat het zo lukt! Reageren
ZOrange Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Um heb je nieuwe drivers geinstaleerd? het kan dat je de nieuwe driver vervangen hebt door een oude. was de pc al lang aan voor je SA begon te spelen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) ik heb het bestandje gta_sa.set, verwijdert. hij heeft nu weer de normale kleuren. heel erg bedankt allebij voor de snelle reactie. Gr san_andreas Edit: hij doet weer hetzelfde. ik heb alles gedaan wat jullie me zeiden. toen deetie het. en als je hem dan afsluit en opnieuw opstart verkleurt hij weer zo. ook als ik call of duty 2 opstart gebeurt dit. zou het misschien aan de videokaart kunne liggen? Gr san_andreas Bewerkt: 18 april 2006 door san_andreas Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Misschien is je beeldscherm naar de kloten :td: Maar zoals al is gezegt heb je misschien een verkeerde driver gedownload Reageren
RonaldVC Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Misschien is je beeldscherm naar de kloten :td: Maar zoals al is gezegt heb je misschien een verkeerde driver gedownload Beeldscherm is niet stuk, anders was het beeld altijd wel zo raar..Start SA eens opnieuw en ga eens met de scherminstellingen spelen. Dus probeer meerdere resoluties. Omdat hij het namelijk wel doet als het spel op de standaard instellingen staat. Het kan zijn dat je monitor een bepaalde resolutie niet aankan. Dat ligt aan het aantal Hrz wat de monitor maximaal heeft. Als het goed is kan je met je grafische kaart driver zien hoeveel hertz je monitor heeft. Of het ligt aan je grafische kaart, weet je zeker dat die voldoet aan de eisen van het spel? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Misschien is je beeldscherm naar de kloten :td: Maar zoals al is gezegt heb je misschien een verkeerde driver gedownload Beeldscherm is niet stuk, anders was het beeld altijd wel zo raar..Start SA eens opnieuw en ga eens met de scherminstellingen spelen. Dus probeer meerdere resoluties. Omdat hij het namelijk wel doet als het spel op de standaard instellingen staat. Het kan zijn dat je monitor een bepaalde resolutie niet aankan. Dat ligt aan het aantal Hrz wat de monitor maximaal heeft. Als het goed is kan je met je grafische kaart driver zien hoeveel hertz je monitor heeft. Of het ligt aan je grafische kaart, weet je zeker dat die voldoet aan de eisen van het spel? ja die voldoet volledig. ik ga wel wat knutsele met de schermresolutie. opnieuw installeren, en dan maar proberen. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Misschien is je beeldscherm naar de kloten :td: Maar zoals al is gezegt heb je misschien een verkeerde driver gedownload Beeldscherm is niet stuk, anders was het beeld altijd wel zo raar..Start SA eens opnieuw en ga eens met de scherminstellingen spelen. Dus probeer meerdere resoluties. Omdat hij het namelijk wel doet als het spel op de standaard instellingen staat. Het kan zijn dat je monitor een bepaalde resolutie niet aankan. Dat ligt aan het aantal Hrz wat de monitor maximaal heeft. Als het goed is kan je met je grafische kaart driver zien hoeveel hertz je monitor heeft. Of het ligt aan je grafische kaart, weet je zeker dat die voldoet aan de eisen van het spel? Mja.... Het deed me denken aan een oude tv waarvan het scherm versleten is Reageren
Crifox Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 ik heb het bestandje gta_sa.set, verwijdert.hij heeft nu weer de normale kleuren. heel erg bedankt allebij voor de snelle reactie. Gr san_andreas Edit: hij doet weer hetzelfde. ik heb alles gedaan wat jullie me zeiden. toen deetie het. en als je hem dan afsluit en opnieuw opstart verkleurt hij weer zo. ook als ik call of duty 2 opstart gebeurt dit. zou het misschien aan de videokaart kunne liggen? Gr san_andreas Klinkt inderdaad alsof de settings niet goed staan, probeer anders gta_sa.set te verwijderen en daarna nix aan de instellingen te veranderen en dan opnieuw op te starten, als hij het dan wel doet, weet je dat het aan de settings ligt. Veel succes nog iig ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.