Follow Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Hallo, ik heb een e107 site en ik wil een popup hebben die mijn mp3 speler opent als je op een link klikt (De bestanden van de mp3 heb ik) Eigenlijk dan een soort pagina maar dan in de popup formaat en niet die internet dingen zoals vorige enzo.. De mp3player bestaat uit een html code. Reageren
Argon Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Hallo, ik heb een e107 site en ik wil een popup hebben die mijn mp3 speler opent als je op een link klikt (De bestanden van de mp3 heb ik)Eigenlijk dan een soort pagina maar dan in de popup formaat en niet die internet dingen zoals vorige enzo.. De mp3player bestaat uit een html code. Op deze site kan je het vinden: http://www.leejoo.nl/ Omdat de site beveiligd is (ik heb geen zin om javascript uit te zetten ) kan ik je niet de juiste pagina geven. Maar klik in het menu op "Generatoren" en dan op "Popup gen 2" klikken en kan je een popup scriptje in javascript maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.