King Room Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Wie wil een missie voor me doen dat je dat stukje van het huis van de Familie.. Dat 1e stukje datje van de Ballas moet terug veroveren!! Het lukt me telkens niet want ik kom niet verder dan fase 2 van Ballas!! Je moet eerst de CrackDealers van Ballas dood Schieten!!! Wie wil me helpen om deze missie te doen!! No Cheats No Mods enz. Graag zo snel mogenlijk!! En NIET Saveën bij Mad Dogg Crib!! MvG. Room Respect! Bewerkt: 17 april 2006 door Room
HerrieM Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Mission Passed: Home Coming. Geen cheats en/of mod gebruikt. Weer gesaved bij het familie huis. Veel succes verder Bewerkt: 17 april 2006 door HerrieM
King Room Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Oke bedankt je hoort wel als ik weer een probleem heb.. MvG. Room
King Room Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Kan iemand misschien met de volgende missie een top geven want het wil telkens niet ik ga telkens dood:S Misschien heeft iemand een goede tip voor Mij:D:D MvG. Room is now Respect! Sorry voro dubbel post Bewerkt: 17 april 2006 door Respect!
Ruurd31 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Hey Respect! Voor de volgende missie Cut Throat Business zijn niet echt tips. Je moet gewoon goed achtervolgen, en in de bochten een klein beetje vaart minder nemen. Je moet dezelfde truckjes toepassen die je ook bij een streetrace doet. Op de rechtste stukken vol gas, en in de bochten een beetje snelheid terug nemen. Zo raak je niet de macht over het stuur kwijt en kun je makkelijk volgen. Ik hoop dat het zo lukt. Succes Of moet ik anders de missie voor je doen? ------- Ik verveelde me toch, dus ik heb hem maar voor je gehaald: Gehaald: Beat Down on B-Dup De beloning was Respect + en ik heb geen cheats of mods gebruikt. De Glen Park is nu weer van jou, en ik heb gesaved op de Grove St. Verder is er nu een missie beschikbaar bij Madd Dogg Mansion en op de Grovestreet staat weer een nieuwe Sweet missie voor je klaar! Veel succes verder, en de savegame zit in de bijlage. Bewerkt: 17 april 2006 door Ruurd31
King Room Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Hejj Bedankt!!! MvG. Room is now Respect! Bewerkt: 17 april 2006 door Respect!
Recommended Posts