Jump to content

Grand Theft Auto: Gio Stories

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

IK vind het een beetje lijken op Custom Shape Story. Dus niet na-apen ^_^. (Allebei een verhaal)

Maar ik vind het wel een leuk idee. Want ik vind het wel grappig om te lezen. Alleen ik vind het een beetje kort, 5 screens. Misschien wat meer, dan is het wat leuker.

(PS: Bij de 2e screen lijkt het net of de tafel praat 0_0)

Bewerkt: door Ferre
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thabit

7

• Pennywise The Clown

5

• Arjen

4

• Mr. Vriecetti

4

Geplaatst:
IK vind het een beetje lijken op Custom Shape Story. Dus niet na-apen ^_^. (Allebei een verhaal)

Maar ik vind het wel een leuk idee. Want ik vind het wel grappig om te lezen. Alleen ik vind het een beetje kort, 5 screens. Misschien wat meer, dan is het wat leuker.

Ehm, dit is echt 100x anders als de shape story, dit is met screenshots, niet met shapes. Dit is dus echt niet naäpen.

Geplaatst:
Hoe maak je zo'n mooie zegbalk?

Dat zijn Shapes dacht ik.

ONTOPIC:

Grappig verhaal, probeer de teskt iets kleiner te maken, het neemt te veel ruimte van de screenshot in beslag.

KUTGW

edit^^ Wegens zeer slechte uitgave uit de schappen gehaald, ik ben verhalen nodig!

Bewerkt: door Thabit

Ehm, dit is echt 100x anders als de shape story, dit is met screenshots, niet met shapes. Dit is dus echt niet naäpen.

Lees maar eens goed wat er staat :puh::duh: . Ik noemde het geen na-apen en er staat waarom ik het erop vond lijken (Allebei een verhaal -in korte tijd-).

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Hahaha Thijmen, doe wat nuttigs jongen! :D

Ik vind het wel een vet idee. Henk en Gio _O-

Typisch geval van vervelen :)

@ San_Andreas:

bedoel je het lettertype of de manier waarop het geschreven is.

Het moet een beetje kinderachtig klinken, maar ook 'gangsta taal' er tussendoor.

ik bedoel kinderachtig, onnuttig, tijdverspilling en niemand die erom kan lachen.

het lijkt een beetje op mastermovies maar maak er dan ook een filmpje van en geen stripverhaal.

deze slaat gewoon nergens op...

Geplaatst:

Stel je niet aan, san_andreas. Als je het niet leuk vind rot dan lekker op en ga zelf wat nuttigs doen. De hele wereld aapt elkaar na en waarom zou zo'n verhaaltje niet mogen. Man.. Zoek een leven.

[kword hier zó moe van.. :duh: ]

Geplaatst:

Ik vind het een zeer mooie strip, alleen normaal lees je de teksten van boven naar onder..En bij jou is het van onder naar boven :clown: . Maar dat zal wel het Thabit kenmerk zijn :bier: .

Dan moet je gaan slapen :engel:

Geplaatst:
Stel je niet aan, san_andreas. Als je het niet leuk vind rot dan lekker op en ga zelf wat nuttigs doen. De hele wereld aapt elkaar na en waarom zou zo'n verhaaltje niet mogen. Man.. Zoek een leven.

ik geef mijn mening over de strip meneertje chagarijn!!!!

niet meteen gaan schelden :ch:

Geplaatst:

Uhmmm... Ander meneertje Arjen word juist chagerijnig van jouw! En Arjen is al zo gestressd dus laat hem even lekker slapen zoals Dhr. Kraay al zei..

Ontopic:

Echt vet Tabiteke, je krijgt een schouderklopje van me :clown: Het is best wel hilarisch, geeft wel het gevoel van Mastermovies, hiermee moet je zeker mee doorgaan :*D

Geplaatst:
Uhmmm... Ander meneertje Arjen word juist chagerijnig van jouw! En Arjen is al zo gestressd dus laat hem even lekker slapen zoals Dhr. Kraay al zei..

Ontopic:

Echt vet Tabiteke, je krijgt een schouderklopje van me :clown: Het is best wel hilarisch, geeft wel het gevoel van Mastermovies, hiermee moet je zeker mee doorgaan :*D

dan maak de text wat beter, de grappen zijn niet leuk ofzo, misschien wel voor mastermovies als iemand het op een leuke manier zegt, maar als text zul je wat leukers moete verzinne.

Geplaatst:

san_andreas ..

Je moet duidelijk niet verwachten dat het een meesterwerk is. Het was gewoon een uitprobeersel , toch? En maak je er niet zo van streek , als je het niet interseert post dan niet hier.

ik bedoel kinderachtig, onnuttig, tijdverspilling en niemand die erom kan lachen.

het lijkt een beetje op mastermovies maar maak er dan ook een filmpje van en geen stripverhaal.

Wees een beetje redelijk , ja? Hij is niet MASTERTHABIT . Trouwens , als je het toch beter weet , maak er dan zelf een. Dan kunnen wij ook is onze MENING gaan uiten. Mijn mening over U , is :

Je geeft gewoon je mening.. zonder wat tips , voor een ander lettertype ofzo , of het bedenken van grappen , waar als ik je zo hoor ben je niet de grappigste thuis.. DAT HOORT BIJ EEN MENING.

En niemand is perfect in deze wereld. Thabit kan er ook niet zo goed van , dit doen. Niemand op het forum , i geuss. Hij heeft het tenminsten gedaan.. Ik heb niet veel strips gezien over dit. Het is een leuk idee.

En san_andreas , dit is een GTAforum. Ik denk niet dat je hier echte " perfecte " strips gaat verwachten.

niet meteen gaan schelden

Scheld hij ? Nee , hij zegt gewoon dat je iets nuttiger kan zijn met dit. Je zegt alleen maar minpunten , en je zegt er geen tips bij. Complete foute boel wat je doet.

En als jij een werkje maakt en ik zeg mijn mening.. Dan denk ik dat je ook gaat " grommellen ". Wees ook een beetje positief , ja..

Thabit , ik vind het wel een leuk idee.. wat je gedaan hebt :puh: Is een keer wat anders eh .. :)

Geplaatst:
san_andreas ..

Je moet duidelijk niet verwachten dat het een meesterwerk is. Het was gewoon een uitprobeersel , toch? En maak je er niet zo van streek , als je het niet interseert post dan niet hier.

Wees een beetje redelijk , ja? Hij is niet MASTERTHABIT . Trouwens , als je het toch beter weet , maak er dan zelf een. Dan kunnen wij ook is onze MENING gaan uiten. Mijn mening over U , is :

Je geeft gewoon je mening.. zonder wat tips , voor een ander lettertype ofzo , of het bedenken van grappen , waar als ik je zo hoor ben je niet de grappigste thuis.. DAT HOORT BIJ EEN MENING.

En niemand is perfect in deze wereld. Thabit kan er ook niet zo goed van , dit doen. Niemand op het forum , i geuss. Hij heeft het tenminsten gedaan.. Ik heb niet veel strips gezien over dit. Het is een leuk idee.

En san_andreas , dit is een GTAforum. Ik denk niet dat je hier echte " perfecte " strips gaat verwachten.

niet meteen gaan schelden

Scheld hij ? Nee , hij zegt gewoon dat je iets nuttiger kan zijn met dit. Je zegt alleen maar minpunten , en je zegt er geen tips bij. Complete foute boel wat je doet.

En als jij een werkje maakt en ik zeg mijn mening.. Dan denk ik dat je ook gaat " grommellen ". Wees ook een beetje positief , ja..

Thabit , ik vind het wel een leuk idee.. wat je gedaan hebt :puh: Is een keer wat anders eh .. :)

Dit is een forum...

je mening geven is waar het hier om gaat. toen thabit dit topic opende wist hij vast wel dat hij leuke reacties en minder leuke reacties kon verwachten.

mij word nu verteld dat ik het beter weet. zo komt het misschien op jullie over maar ik bedoel het zeker niet zo. Ik word na mijn bericht meteen uit de weg geslingerd door "Arjen".

"Stel je niet aan, san_andreas. Als je het niet leuk vind rot dan lekker op en ga zelf wat nuttigs doen. De hele wereld aapt elkaar na en waarom zou zo'n verhaaltje niet mogen. Man.. Zoek een leven" vind ik tog zeker enige vorm van schelden. hij bedoelt het misschien niet zo, maar dat is wederzijds tussen ons.

Geplaatst:

Ja ik bedoel het wel negatief en nog sorry daarvoor. Soms zit ik niet 100% in elkaar. Ik ben al die discussies ook wel een beetje zat.

Maar ik vind het onnodig om te zeggen dat je het niet leuk vind, want het is voor leden die het wél leuk vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...