111222333999 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 ik heb juist gta sa op de pc gekocht en ik wil graag zel autos inzetten nu os de vraag hoe doe je dat? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 ik heb juist gta sa op de pc gekocht en ik wil graag zel autos inzettennu os de vraag hoe doe je dat? probeer dit eens Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Hier vindt je een hele tut hoe je auto's in SA moet zetten, hier is het voorgedaan met Vice City. Dit doe je allemaal met IMG tool, je hebt wel even de nieuwste versie nodig die vindt je hier. Let op je moet je wel inloggen om het te kunnen downloaden. Je kan auto's ook nog op een andere makkelijkere manier instaleren, dat doe je met San Andreas Mod Instaleren (SAMI) Die kan je hier downloaden, je moet je wel weer even inloggen. Snap je het? Probeer maar even als je nog vragen hebt stel je ze maar. Let wel op als je een auto erinzet, komt hij in de plaats van een andere auto, dus je krijgt het nieuwe auto, maar 1 orgineele gaat weg. Heb je al auto's gedownload? Zo nee, hier vindt je genoeg. En dit hoort beter in dit subfora van het modding fora, kan misschien een (G)mod het verplaatsen? Bewerkt: 17 april 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.