Jump to content

Euros verdwenen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen. Nadat ik de Euros op het schip in San Fierro had gezet voor het exporteren staat de Euros nooit meer onder zijn parkeerplek in Las Venturas onder de Sfinx. Klopt dit? Kan ik die Euros nu enkel nog proberen ergens te vinden in San Andreas of importeren?

Geplaatst:

Dit klopt helemaal. De Euros staat er alleen maar om te kunnen exporteren. Nadat je de auto hebt ge-exporteerd zal je de auto daar nooit weer vinden. Dus voordat je de auto exporteert kan je hem beter in je garage zetten!

Om hem toch nog te krijgen zal je OF een cheat moeten gebruiken OF de IPL moeten aanpassen zodat je zelf een plaats kan kiezen waar je hem wilt spawnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan hem ook nog in het spel gewoon terug kopen , bij dat bord waar je eerst de auto's op zag die je moest exporteren alleen je kan hem maar op bepaalde dagen terug kopen .

Hij kost 28000 ( Thx ruurd ) wist het zelf niet meer 100% cker !

Draky^

Bewerkt: door Draky^
Geplaatst:

Ja, dat klopt helemaal

Ik wilde die auto ook weer graag hebben, maar vond hem ook niet

meer. Dus zodoende moet je hem weer importeren. Het kan wel

alleen maar op één dag. Als je hem hebt, moet je hem eens wit laten

spuiten. Dat is echt vet !! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan hem ook nog in het spel gewoon terug kopen , bij dat bord waar je eerst de auto's op zag die je moest exporteren alleen je kan hem maar op bepaalde dagen terug kopen .

Hij kost 25000 volgens mij

Draky^

Je kunt hem alleen op vrijdag importeren voor de prijs: $28.000,=

Chek ook deze quote over auto's importeren:

Vrijdag:

Jester: 28000

Camper: 20800

Stallion: 15200

Blista Compact: 28000

Freeway: 8000

Euros: 28000

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

OK. Wat vreemd is, is dat in tegenstelling tot wat Ruurd31 quoot-te, bij mijn spel de Euros alleen op dinsdag te importeren is. Maar goed. Ik wacht nog een paar daagjes, geef de Euros een mooi kleurtje en plaats hem in mijn garage.

Bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...