RogierS. Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Hallo mensen. Nadat ik de Euros op het schip in San Fierro had gezet voor het exporteren staat de Euros nooit meer onder zijn parkeerplek in Las Venturas onder de Sfinx. Klopt dit? Kan ik die Euros nu enkel nog proberen ergens te vinden in San Andreas of importeren? Reageren
Flame^ Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Dit klopt helemaal. De Euros staat er alleen maar om te kunnen exporteren. Nadat je de auto hebt ge-exporteerd zal je de auto daar nooit weer vinden. Dus voordat je de auto exporteert kan je hem beter in je garage zetten! Om hem toch nog te krijgen zal je OF een cheat moeten gebruiken OF de IPL moeten aanpassen zodat je zelf een plaats kan kiezen waar je hem wilt spawnen. Reageren
Draky^ Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Je kan hem ook nog in het spel gewoon terug kopen , bij dat bord waar je eerst de auto's op zag die je moest exporteren alleen je kan hem maar op bepaalde dagen terug kopen . Hij kost 28000 ( Thx ruurd ) wist het zelf niet meer 100% cker ! Draky^ Bewerkt: 17 april 2006 door Draky^ Reageren
GTA GUY Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ja, dat klopt helemaal Ik wilde die auto ook weer graag hebben, maar vond hem ook niet meer. Dus zodoende moet je hem weer importeren. Het kan wel alleen maar op één dag. Als je hem hebt, moet je hem eens wit laten spuiten. Dat is echt vet !! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Je kan hem ook nog in het spel gewoon terug kopen , bij dat bord waar je eerst de auto's op zag die je moest exporteren alleen je kan hem maar op bepaalde dagen terug kopen .Hij kost 25000 volgens mij Draky^ Je kunt hem alleen op vrijdag importeren voor de prijs: $28.000,= Chek ook deze quote over auto's importeren: Vrijdag:Jester: 28000 Camper: 20800 Stallion: 15200 Blista Compact: 28000 Freeway: 8000 Euros: 28000 Bewerkt: 17 april 2006 door Ruurd31 Reageren
RogierS. Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 OK. Wat vreemd is, is dat in tegenstelling tot wat Ruurd31 quoot-te, bij mijn spel de Euros alleen op dinsdag te importeren is. Maar goed. Ik wacht nog een paar daagjes, geef de Euros een mooi kleurtje en plaats hem in mijn garage. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.