Hunter Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 hllo lui, Ik heb laatst een logitech Wingman interceptor gekocht (ja ik weet het,. hij is oud, maar wel cool) Nu heb ik het probleem, dat als ik hem aansluit, dat windows hem niet herkent... Bij spelbesturingen van het configuratie scherm, heb op toevoegen geklikt en daarna heb ik daar op aanpassen geklikt, en zijn specs ingevuld, omdat hij niet in de lijst voorkwam. Als ik die account dan toevoegde, zij de pc dat de joystick niet aangesloten was, ondanks dat hij er wel in de poort zat. Ik kan hem nu dus niet gebruiken. Dit had ik ook een tijd geleden, met een andere joystick, maar die doet het nu wel. Ben alleen vergeten hoe ik dat gedaan heb Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?? Hunter Reageren
ikt Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Herstart je computer eens, dat kan helpen na het inslateren van nieuwe hardware. Reageren
Hunter Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 al een paar keer geprobeerd, werkt niet Reageren
nick11123 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) als je hem op een Stekkertje (ik weet niet hoe dat ding heet) aan hebt gesloten kan hij weleens niet werken want ik had ook een wingman en daar zat ook een z,n stekkertje aan maar er zat ook zo,n USB eraan maar toen ik hem met de Stekkertje erin had gedaan toen werkte hij ook niet maar als je alleen een Z,n Stekkertje aan hebt dan weet ik het anders ook niet hier heb ik uitleg voor als je het niet begrijpt http://img167.imageshack.us/my.php?image=uitlegcustom4xd.png Bewerkt: 22 april 2006 door nick11123 Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 probeer eens een driver te downloaden van Driverguide maak een account aan (gratis) en je hebt toegang tot meer dan een half miljoen drivers Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Bij mijn joystick zat er software bij die je eerst moets instaleren en dan pas was de joystick klaar voor gebruik Reageren
Hunter Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Ik heb een nieuwe joystick gekocht (saitek cyborg evo), dus... Daar zat wel de goede software bij. De andere (logitech) gaat zaterdag naar de rommelmarkt. toch bedankt voor jullie hulp hier kan nu dus een slotje op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.