Le MrG Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Kan ik de client nog wel ergens downloaden ? Reageren
Barcelona Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Public Beta #3 is nog niet uit hoor. Ik ging op de site van SA:MP kijken, en ik heb niets er over gevonden. Als iemand een download heeft van Public Beta #3, geef gelijk de link naar de site. Reageren
Le MrG Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Nee? Tales gaf mij net een link naar de download van de client, alleen werkte die niet Ik dacht dat hij wel uit was maar de servers zijn offline wegens die bug Reageren
Azer Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 download van de client is offline gehaald omdat er wat kritieke bugs zijn ontstaan (wordt aangewerkt), ik houd jullie op de hoogte Reageren
Jarno Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 * Topic is 'San Andreas Multiplayer :: http://www.sa-mp.com :: Official Story: Beta #3 is not over, but we don't know when it's going to start up again [could be days] :: Complain and die, etc Aldus Candyman op #sa-mp van de GTANet IRC Server. Reageren
Azer Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Beta #3 herstart! join #sa-mp.publicbeta op IRC voor meer informatie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.