ASPHALT Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Bij een telefooncel waar je een Race kunt starten, hoeveel races moet je daar bij doen (volgensmij 3 ) En moet je bij de RC Races nu 1x of 3x doen (Ik kom beide antwoorden tegen ) Alvast bedankt Bewerkt: 13 september 2006 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 bij elke telefooncel hoeveel races moet je daar bij doen (volgensmij 3 of nie ) Nadat je de missie "Grease Sucho" gehaald hebt erkennen ze je in het 'Underground Streetrace-milieu'. Op ieder eiland is er dan een betaaltelefoon die rinkelt, als je opneemt start je een straatrace. en moet je bij de RC Races nu 1x of 3x doen(ik heb ergens gelezen dat je maar 1x hoeft en ergens anders 3x) De RC races moet je dacht ik volledig uitrijden. D.w.z. dat je eerst level 1 hebt (1 rondje), dan level 2 (2 rondjes) en ten slotte level 3 (3 rondjes). Je kan alles natuurlijk spreiden dus je moet level 1, 2 en 3 niet noodzakelijk vlak na elkaar spelen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Dus de RC Races moet je alle 3 doen... En de Streetraces ? (na de eerste keer krijg je geen money meer) Bewerkt: 13 september 2006 door ASPHALT Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 dus de RC Races moet je alle 3 doen maar de streetraces???(na de eerste keer krijg je geen money meer) De straatraces hoef je maar één keer te doen. Je kan ze daarna wel opnieuw doen, maar echt nut heeft het niet. Reageren
VforV Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Je kan natuurlijk altijd je record verbeteren maar ik denk niet dat je die RC races zo leuk vind. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Maar die RC Races moeten dus per Eiland 3 keer ? Kan ienmand een paar tips geven, want of ik kantel in de bocht of ik bots tegen een andere Racer aan Die Autootjes zijn echt (...) [/font] Alvast Bedankt Bewerkt: 13 september 2006 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Ja, je moet de 3 levels uitrijden (als 1e finishen). Rij rustig, geef geen gas in de bochten. Reageren
azbn Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 als ik dan eindleijk 1ste ben en ik meot nog tijdjke rijden dan rij ik rustig maar die andere rijden tegen me achterwiel zodat ik val:( is er nog een tip hiervoor of moet je gwn geluk hebben? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Een paar Tips: Rij rustig Stuur niet direct want de RC-Voertuigen reageren snel op het stuur Probeer niet tegen tegenstanders aan te botsen. Ik hoop dat je er wat aan hebt Bewerkt: 13 september 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.