Jump to content

Probleem met mensen in SA

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo ik heb een probleempje met gta san andreas ik kan geen mensen zien in het spel behalve mezelf. :-(

hoe kan kan ik dit oplossen? :?:?

ik zit al met dit probleem sinds dat ik het spel heb

dit zijn de specs van mijn pc:

AMD Athlon 3000+

512 MB-ram

Windows XP Home

ATI Radeon 9250 (128 mb)

Bewerkt: door xamiej1992
Geplaatst:

Je PC is in ieder geval dik in orde, maar ik las laatst dat, dat probleem vaak ontstaat met een aantal Nvidea en Ati kaarten, je zou dus mischien een andere videokaart moeten hebben(ondanks dat het een 128 MB videokaart is)

Verder zou ik het ook niet weten, er is een kleine kans dat het anders mischien door een mod is, maar ik zou wel even weten of je dit probleem al langer hebt, zo niet dan kan je syseem herstel proberen of SA opnieuw instaleren, maar laat eerst maar wat meer weten.

Succes.

Geplaatst:

als het aan de videokaart ligt zou dat best klote zijn die is pas nieuw.

ik heb net alle drivers geupdate maar hij doet nog zo :?

Verijder het bestand gta_sa.set eens in je GTA San Andreas Userfils map.

Heb je de cheat ''ghosttown'' gebruikt? Dan moet je hem nog een keer invoeren. Dan zijn de mensen er weer

Probeer eens in het rond te schieten. Schreeuwen er mensen? Nee? Dan moet je het schuingedrukte even doen.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

ik heb in het rondgeschoten ik hoor mensen wel schreeuwen maar ik zie ze dus niet ik zie alleen een paar randjes van mensen :-(

Geplaatst:

Ja dan ligt het aan je videokaart. Ik zou voordat je het advies van Ikt om het bestand gta_sa.set te verwijderen, er eerst een back-up van maken. Ik hoop dat het werkt, en anders, tsja, nieuwe kaart.

Je drivers zijn zullen mischien wel geüpdate zijn maar jij hebt gewoon net de pech dat San Andreas niet lekker loopt op jouw type videokaart, je kunt dit zien als een slordigheid van Rockstar.

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Chekt dit eens, in de Read My fille van SA staat dat somige ATI kaarten niet werken in SA

Q: Why does the "Heat Haze" effect look weird on my ATI graphics card?

A: The Heat Haze effect has been noticed to be corrupt when using ATI 4.x series drivers - this seems cured on 5.x series ATI drivers.

Aleen heb ik geen idee wat ze bedoelen met Heat Haze :sst:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...