Jump to content

General Lee Vs Giorgo

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Yu-gi-oh

Soort onderwerp: signature

Size onderwerp: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van Inlevering: Z.S.M

Geplaatst:

Ok, dat is goed.

Ik heb de mijne net af gemaakt.

Hier is ie:

kaiba6tk.png

Geplaatst:

De mijne is ook af.

Er zit een witte border rond..

En ik weet dat mijn naam er niet opstaat maar dat pastte niet..

Ik heb het trouwens uit dit plaatje gehaald.

GIORGO

battle0ng.png

GL

kaiba6tk1hs.png

Succes ;) .

Geplaatst: (bewerkt)

Stem: General lee

Gewoon een simplele , mooie signature. De lighten pas goed bij de render en de achtergrond past ook goed bij de render. Je text is uper , anders zoals ik verwacht. Giorgo zijn sig vind ik wat minder. Ik vind het raar dat Yugi ( toch ? ) aan de kanten wat blurred uit ziet. En de text past er niet bij..

Bewerkt: door Synchro
Geplaatst:

Stem General Lee

Ik heb niet echt zo'n reden voor.

Maar die GL is gewoon veel mooier als ik zo kijk.

Geplaatst:

Giorgo

Ik vind het best een apparte Sig, maar mijn stijl is het helaas niet.

Je hebt volgens mij met één of ander effect de kleuren van de render overgenomen en op de achtergrond gezet.

Dat is wel gelukt, maar je ziet de grijze kleur van de achtergrond er nog wel doorheen, en dat vind ik eigenlijk een beetje lelijk.

Verder heb je wel een goed geblende render, een goede tekst en een mooie border, dus het is erg jammer van de tekst.

General Lee

Een mooie, rustige Sig, zoals ik die bij jou wel vaker zie.

Ik vind het opzich een mooie stijl.

De render vind ik goed passen bij de achtergrond, alleen is de render op sommige punten een beetje te fel geworden.

Je tekst is simpel, het lettertype vind ik niet echt zo heel leuk, en je had de opacity van je tekst even wat lager mogen zetten van mij...

Na even denken gaat mijn stem in deze battle naar General Lee.

Allebei nog heel veel succes in de battle! ;)

Geplaatst:

Stem General Lee ,, reden : omdat hij lekker rustig is en die van Giorgo een niet zo mooie render in zit

Geplaatst:

General Lee

Ahoewel ik niet zo'n fan ben van die lichte plekken. En de tekst vind ik een beetje slecht te lezen, en die zwarte border vind ik wat te veel opvallen.

Giorgo heeft een best mooie render uitgekozen, en dat logo past ook mooi bij de render. Alleen die lichte achtergrond vind ik een afknapper. Een donkere paars of blauw zou mooier staan bij de rest.

Geplaatst:

Ik stem op Giorgo.Ik vind de achtergrond daar mooier ; En ik vind GL's Signature nogal licht,hij mocht iets donkerder ;) Bij allebei vind ik ook het lettertype niet zo mooi,probeer eens een ander Lettertype :)

Geplaatst:

Heel mooi General Lee... :Y

Perfect ingeblend, als ik t goed zeg... :puh: , Moet je mij ook is uitleggen.. ;)

General Lee...

Vind die van Giorgo ook mooi...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...