San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Onderwerp: Yu-gi-oh Soort onderwerp: signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van Inlevering: Z.S.M
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ok, dat is goed. Ik heb de mijne net af gemaakt. Hier is ie:
Giorgo Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 De mijne is ook af. Er zit een witte border rond.. En ik weet dat mijn naam er niet opstaat maar dat pastte niet.. Ik heb het trouwens uit dit plaatje gehaald. GIORGO GL Succes .
Synchro Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Stem: General lee Gewoon een simplele , mooie signature. De lighten pas goed bij de render en de achtergrond past ook goed bij de render. Je text is uper , anders zoals ik verwacht. Giorgo zijn sig vind ik wat minder. Ik vind het raar dat Yugi ( toch ? ) aan de kanten wat blurred uit ziet. En de text past er niet bij.. Bewerkt: 17 april 2006 door Synchro
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Stem General Lee Ik heb niet echt zo'n reden voor. Maar die GL is gewoon veel mooier als ik zo kijk.
Froodooo Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Giorgo Ik vind het best een apparte Sig, maar mijn stijl is het helaas niet. Je hebt volgens mij met één of ander effect de kleuren van de render overgenomen en op de achtergrond gezet. Dat is wel gelukt, maar je ziet de grijze kleur van de achtergrond er nog wel doorheen, en dat vind ik eigenlijk een beetje lelijk. Verder heb je wel een goed geblende render, een goede tekst en een mooie border, dus het is erg jammer van de tekst. General Lee Een mooie, rustige Sig, zoals ik die bij jou wel vaker zie. Ik vind het opzich een mooie stijl. De render vind ik goed passen bij de achtergrond, alleen is de render op sommige punten een beetje te fel geworden. Je tekst is simpel, het lettertype vind ik niet echt zo heel leuk, en je had de opacity van je tekst even wat lager mogen zetten van mij... Na even denken gaat mijn stem in deze battle naar General Lee. Allebei nog heel veel succes in de battle!
Daan007 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Stem General Lee ,, reden : omdat hij lekker rustig is en die van Giorgo een niet zo mooie render in zit
Ferre Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 General Lee Ahoewel ik niet zo'n fan ben van die lichte plekken. En de tekst vind ik een beetje slecht te lezen, en die zwarte border vind ik wat te veel opvallen. Giorgo heeft een best mooie render uitgekozen, en dat logo past ook mooi bij de render. Alleen die lichte achtergrond vind ik een afknapper. Een donkere paars of blauw zou mooier staan bij de rest.
Velaro Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik stem op Giorgo.Ik vind de achtergrond daar mooier ; En ik vind GL's Signature nogal licht,hij mocht iets donkerder Bij allebei vind ik ook het lettertype niet zo mooi,probeer eens een ander Lettertype
Dago58x Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 General Lee Ik vind hem sig veel mooier en perfect
Yohan Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Heel mooi General Lee... Perfect ingeblend, als ik t goed zeg... , Moet je mij ook is uitleggen.. General Lee... Vind die van Giorgo ook mooi...
Slimm Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Battle afgelopen, winnaar General Lee. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij Giorgo. Closed.
Recommended Posts