jassieboy Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 ik snap het niet ik ben nu terug in los santos nadat ik las venturas heb uitgespeeld maar nu staat bijna de hele stad in de fik is het een fout of doen al die verschillende gangs het als iemand het antwoord weet dan hoor ik het graag, jassieboy p.s. ik zie ook mensen met tv's rennen Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Nee,dat zijn de riots (rellen) die zijn onstaan omdat Tenpenny werd opgesloten door de moord op 3 agenten (wij weten wel beter ), maar hij is terug vrij gelaten,de riots houden pas op nadat Tenpenny sterft (end of the line) Reageren
Rullez Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 dta komt door de missie riot dan kom je in de mode Reageren
nick11123 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) je moet gewoon de missie,s verder gaan doen dan komt alles weer goed Bewerkt: 17 april 2006 door nick11123 Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Je moet ook eerst 35% van de teretory's bezitten om de missies verder te kunnen uitspelen bij Sweet, dan pas zal de Riot Mode uitgaan (End Of The Line) Veel succes met uitspelen Bewerkt: 17 april 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
W Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik raad je aan alle territories meteen te pakken, anders wordt alles weer teruggejat. Reageren
Goliat Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Het is erg veel werk om 35% van de gang terretories te krijgen en dan heb ik het nog niet over de 100% gehad, ik zou dus 35% halen en daarna als het moment zich voordoet dat een vijandige gang een gang teretorie van je af wil pakken, save dan, dan heb hoef je, je teretorie niet te verdedigen en je houdt die zelffde teretorie. Nog wat tips voor het winnen van Gang wars: - Neem een amor mee - Een Mini gun of een M4 mee - Probeer door de Police en de Ambulance missies meer Amor en Health te krijgen(Je krijgt namenlijk als je deze missies haalt 150 amor voor de Police missies en 150 Health voor de Ambulance missies) - Ga als je de gangwar hebt gestart in b.v. een steegje staan zodat de vijandige gang van één kant komt zo is het makkelijker om ze neer te schieten Zo moet het wel lukken Succes. Reageren
oentje13 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Nee,dat zijn de riots (rellen) die zijn onstaan omdat Tenpenny werdopgesloten door de moord op 3 agenten (wij weten wel beter ), maar hij is terug vrij gelaten,de riots houden pas op nadat Tenpenny sterft (end of the line) Ze zijn niet kwaad omdat hij opgelsoten wordt, maar omdat er eerst niks tegen gedaan werd, hoor!! Reageren
Scooter Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Nee,dat zijn de riots (rellen) die zijn onstaan omdat Tenpenny werd opgesloten door de moord op 3 agenten (wij weten wel beter ), maar hij is terug vrij gelaten,de riots houden pas op nadat Tenpenny sterft (end of the line) Ze zijn niet kwaad omdat hij opgelsoten wordt, maar omdat er eerst niks tegen gedaan werd, hoor!! eyz, hoe dan ook, jassieboy heeft antwoord op zijn vraag en daar gaat het om. (voor er weer andere mensen zijn die er een discussie van maken ) grtz, Cesar SA Reageren
coz Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 TS .. speel jij het spel zonder de teksten , filmpjes en gesprekken te volgen ofzo ? sjeesh .. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik wil geen moderator gedrag vertonen en mij absoluut niet mengen in deze disscusie! Maar ik snap het even niet meer, Coz tegen wie heb jij het eigenlijk en wat heeft het met de vraag van jassieboy te maken Reageren
Scooter Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 eyz, Tim Van Vynckt, verder geen aandacht meer aan schenken, dit topic rust vanzelf wel (al snap ik ook niet tegen wie hij het heeft) grtz, Cesar SA Reageren
nick Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik denk dat coz het tegen jassieboy heeft omdat jassieboy niet wist waarom er fik was in Los Santos, omdat de uitleg in de filmpjes komt en coz dus denkt dat jassieboy de filmpjes en teksten niet volgt. Reageren
jassieboy Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 nouw bedankt allemaal ik denk dat het nu wel gaat lukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.