DenkaanHenk Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 eeeey waneer kun je in GTA LCS Maria missies doen ? Na welke missie kan dat ? En op welk eiland is dat ? GR denkaanhenk. Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Hier heb je de hele lijst met de hoofdmissies van GTA LSC: Klik! Daar kun je dus zien na welke missies je kunt beginnem met de missies van Maria (oftewel Maria Latore). Je hebt ook nog een 100% Checklist van dit spel, die je hier kunt vinden! Veel succes! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Maar ik bedoel na welke GTA LCS missie mag je missies voor Maria doen ? Reageren
Dizzee Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Na de missie van Salvatore Leone 'Ho selecta' op het eerste eiland. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Maar die missie kan ik juist NIET halen. :$ Ik heb hem al 10 keer achter elkaar geprobeert. Maar je moet voor 2.45 uur 6 hoeren naar die plaats hebben gebracht. Ik moet deze wel doen want er staan alleen nog maar Salvatore missies op mijn map. Kan iemand mij helpen ? :$ Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Op het kaartje in de bijlagen zie je verschillende vierkantjes. Bij het gele vierkantje moet je de hoeren gaan afzetten. Bij de andere staan er allemaal hoeren. Alleen bij de blauwe zijn ze niet alleen en moet je eerst de man(nen) die erbij zijn doodschieten. Bij de auto aan het tankstation kan je gewoon naar de auto toegaan en zullen de mannen weggaan en zal de hoer in je wagen stappen. Bij de rode vierkantjes zijn ze helemaal alleen en hoef je niks te doen. Zo verspil je ook het minste tijd als je één blauw vierkantje overslaat en ik stel voor dat je aan de hand van dat kaartje de vlugste route uitzoekt. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Op het kaartje in de bijlagen zie je verschillende vierkantjes. Bij het gele vierkantje moet je de hoeren gaan afzetten. Bij de andere staan er allemaal hoeren. Alleen bij de blauwe zijn ze niet alleen en moet je eerst de man(nen) die erbij zijn doodschieten. Bij de auto aan het tankstation kan je gewoon naar de auto toegaan en zullen de mannen weggaan en zal de hoer in je wagen stappen. Bij de rode vierkantjes zijn ze helemaal alleen en hoef je niks te doen. Zo verspil je ook het minste tijd als je één blauw vierkantje overslaat en ik stel voor dat je aan de hand van dat kaartje de vlugste route uitzoekt. Bedankt Dizzee ik ga mijn best doen. Want ik wil heel graag Maria missies doen. Reageren
Damos Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 De hoeren moet je naar een bepaalde plek brengen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) De hoeren moet je naar een bepaalde plek brengen. Dat heeft Dizzee net ook al gezegt. Reactie slaat dus nergens op. Bewerkt: 18 april 2006 door denkaanhenk Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ho Selecta Je moet 6 hoeren op halen en ze naar een feest brengen. Pak een sentinel, haal er 3 op en rij ze naar het feest. Herhaal dit en de missie is geslaagd. Beloning: $500 Even simpel gekopiëerd uit de Member Walktrough. Reageren
cj lover Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 die missies zijn in landje 1 achter welke missie weet ik niet meer Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 die missies zijn in landje 1 achter welke missie weet ik niet meer Dat antwoord had ik al gegeven, plus de missie waarna het komt, dus dan hoef je het niet meer te herhalen. Hierbij bump je eigenlijk een topic, wat ook niet echt de bedoeling is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.