erterer0 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Ik ben besloten te beginnen met een mod waarbij je first person krijgt als je loopt , maar ik kan de camera angel niet vinden. Weet iemand welke regel de camera angel heeft (P.s. de camera angel is de plek van de camera!) Bewerkt: 18 april 2006 door erterer0 Reageren
JGuntherS Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Wat bedoel je? Welke regel? Bedoel je niet welk commando/opcode? Bij mijn weten is er geen opcode voor de camerahoek, maar er is wel een opcode voor het instellen van de positie van de camera (03CB), en ook één voor het instellen van de positie waar de camera naar moet kijken (0160). Die kun je gebruiken in combinatie met de "get_camera_on_actor_plane"-opcode (04c4) gebruiken, de hoek van de actor is verwerkt in de coordinaten die je door 04C4 krijgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.