TommieguN Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Sinds kort heb ik een beetje door hoe Terragen werkt. Voor diegene die niet weten wat Terragen is, volgt hier een beknopte introductie: Introductie Terragen is een programma om 3d (drie dimentionaal) plaatjes te maken. Het programma is gratis, en behoorlijk eenvoudig om te gebruiken. Je merkt al direct dat je geen uren bezig hoeft te zijn om een mooi landschap te kunnen ontwerpen. Je genereert landschap, helemaal ontwerpen (zoals 3d studio max) doet dit programma niet! Hierdoor is het dus toegankelijk voor elke vorm van computergebruiker. Genoeg gebabbel, een, in een zeer korte tijd, gevormd landschap: Reageren
Ferre Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ik heb het ook even uitgeprobeerd. Alleen hoe kan jou plaatje zo mooi zijn? Want ik krijg dit Reageren
JGuntherS Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Dan moet je het detailniveau en de resolutie hoger zetten, als het goed is staat dat ergens in het Renderschermpje. Ik heb Terragen hier niet zo op voorraad, maar ik meen me te herinneren dat het zo zat. Correct me if I'm wrong Reageren
Ferre Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Dan moet je het detailniveau en de resolutie hoger zetten, als het goed is staat dat ergens in het Renderschermpje. Ik heb Terragen hier niet zo op voorraad, maar ik meen me te herinneren dat het zo zat. Correct me if I'm wrong En waar moet je dat instellen als ik vragen mag? :$ Reageren
SamShine Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Waar is het programma dan te downloaden? Reageren
Ferre Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Google: Terragen (zo heb ik hem gevonden ) Hier is hij te downloaden. Bewerkt: 18 april 2006 door Ferre Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ken het programma, een erg simpel, maar leuk programmatje. Je moet nog wat zon effecten er inzetten. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ik vind het wel een leuk programma maar je kan niet echt zeggen dat je het zelf heb gemaakt. Daarom hou ik het liever op 3ds max, aangezien je daarmee 10x mooiere dingen mee kunt maken. Maar voor een gratis programma en de beginnende 3d artist is dit een zeer goed programma . Leuke uitkomst heb je trouwens TommieguN Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Moet dit niet in Graphics showroom? Ontopic:Je krijgt mooie dingen eruit handig progje. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Voor de mensen die het programma nog niet helemaal begrijpen is dit een goede site vol tutorials: http://www.pixel2life.com/tutorials/Terragen/All/ PS: Dit is mijn resultaat: Zonder water: Met water: Bewerkt: 19 april 2006 door Twenty Eyes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.