lolminator Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Ik heb een pizza tent gevonden in Montgomery die niet op de kaart staat. Alleen ik weet niet hoe ik plaatjes hierbij kan zetten HELP!? Ik heb er 2 Ben ik de 1e zo ja: JipEEY Bewerkt: 17 april 2006 door lolminator Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik heb een pizza tent gevonden in Montgomery die niet op de kaart staat.Alleen ik weet niet hoe ik plaatjes hierbij kan zetten HELP!? Ik heb er 2 Plaatjes hier neerzetten is niet zo moeilijk, je upload je plaatje met imagehack: www.imagehack.com Je kopieërt je URL, dan ga je naar je bericht, dan klik je op het plaatje met dat boompje: Daar word gevraagd om je URL, die kopieër je daarin je drukt op 'OK', en voilá! Maar we moeten wel in die pizzatent kunnen hé, anders hebben we er niks aan. Succes! Reageren
Little Mister Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Dit was al bekent.. En je kan er ook gewoon in. Netzoals die ongemarkeerde kapper in de LV dessert waar je vriendin Barbara is. Reageren
lolminator Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) hoe kom ik dan aan me url ben een beetje dom ik heb m al Bewerkt: 17 april 2006 door lolminator Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) hoe kom ik dan aan me urlben een beetje dom Hey Lolminator, Als je het plaatje geupload hebt via Imageshack, kopieer je de onderste link. Deze link heet iets in de richting van Direct link to Image. Als je die link gekopieerd hebt, dan plak je hem tussen de code [ img]<plaatje url>[/img ]. Dan wordt het plaatje een plaatje op het forum. Nu kun je hem zien. Zoals -Matthijs- ook al aangaf, kun je ook op het boompje () klikken. Dan plaats je de url en komt het plaatje er. Ik hoop dat het lukt. Succes Je hebt hem al, zie ik Ik type al niet zo snel. BaasB, ik ben net zo snel als jou Bewerkt: 17 april 2006 door Ruurd31 Reageren
lolminator Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) doe er maar een slotje op als ie al bekend is [/img] hier nog 1 En wat vin je van die kleren? (op dat andere plaatje) ben ook nog maar net nieuw Hoe word ik geen anonieme gebruiker meer Bewerkt: 17 april 2006 door lolminator Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) En wat vin je van die kleren?(op dat andere plaatje) ben ook nog maar net nieuw Welkom Lolminator, veel plezier op het forum! Ik vind je kleren wel leuk. Lekker gangster. Je kunt je kleren hier laten raten. Daar kun je cijfers over iemand kleding geven en vertellen wat je er van vind. Je moet daarvoor wel zelf een plaatje plaatsen van jou eigen kleren. Eigenlijk heet het topic "Rate de kleren boven je"! Nog veel plezier Lolminator! Bewerkt: 17 april 2006 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 je kleren zijn wel leuk! alleen zien we er niet veel van. Reageren
lolminator Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Bedankt Ruurd ik laat mijn andere kleren meteen raten hier heb je een plaatje van mijn gangster kleren Reageren
Rullez Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 volgens mij was dit al eens eerder bekendt maar weet het niet zeker zo niet goed gevonden Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Er is trouwens nog iets speciaals met die Pizzatent.. Weet niemand dat nou hier ? Ik heb het zelf ontdekt. Als je voor de marker staat en je springt tegen de deur vlieg je door de deur en kom je in een vierkanten ruimte. Daar binnenin staan wat vuilniszakken, als je terugspringt ben je er weer uit. Reageren
lolminator Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Wist ik niet ik ga het zo proberen *start GTA SA alvast op* lijkt me vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.