Jump to content

Een server maken.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik weet dat je server kan maken mar hoe, want dan wil ik het net als invisionfree doen (Het aanmaken)

En de rest via mijn eigen manier, zie: IPB 1.3 gratis die aangemaakt is door mij.

Geplaatst:

Jij wilt een server op je pc? Je moet de firewall op je modem uitzetten, of poorten toewijzen. Dat doe je door jou IP adres in de adresbalk in te vullen. Dan kom je als het goed is in de opties van je modem. Zoek daar de firewall op en zet dat uit.

Firewall zo als Norton, of de Mcft SP2 firewall moet ook uit. Dat houd in dat iedereen kan doen wat die wil op je PC, je moet dan kiezen met de poorten wie op je computer kan.

Daarna moet je van je pc een server maken, als je dan nog firewall gebruikt kan niemand op je site komen. Hoe dat allemaal moet zal iemand anders moeten uitleggen.

Geplaatst:

Follow,

Het is onmogelijk een server te maken via het internet, ik denk dat jij bedoelt dat je webhosting wilt, dat je dus je eigen dingen op het internet kan zetten. Dit is niet moeilijk, een van de betere (Nederlandse) gratis host is bijvoorbeeld Wyger, als je wat betere hosting wilt kun je overwegen een betaalde host te nemen, zoals Phost.

Als je een forum wilt aanmaken op dezelfde manier als invisionfree zul je toch echt een gratis forumservice moeten nemen want anders gaat het niet op dezelfde manier.

Geplaatst:
Follow,

Het is onmogelijk een server te maken via het internet, ik denk dat jij bedoelt dat je webhosting wilt, dat je dus je eigen dingen op het internet kan zetten. Dit is niet moeilijk, een van de betere (Nederlandse) gratis host is bijvoorbeeld Wyger, als je wat betere hosting wilt kun je overwegen een betaalde host te nemen, zoals Phost.

Als je een forum wilt aanmaken op dezelfde manier als invisionfree zul je toch echt een gratis forumservice moeten nemen want anders gaat het niet op dezelfde manier.

Ik bedoe net zo'n server waarop je forums zet en die geinstallerd worden.

Net hetzelfde als invsionfree maar dan wil ik zoiets zelf maken.

PS: Phost.nl gebruik ik al voor mijn eigen site ;)

Geplaatst:

Follow,

Ik bedoe net zo'n server waarop je forums zet en die geinstallerd worden.

Net hetzelfde als invsionfree maar dan wil ik zoiets zelf maken.

PS: Phost.nl gebruik ik al voor mijn eigen site ;)

Dus je wilt een systeem beginen zoals invisionfree, dan raad ik je aan toch maar php te leren want ik dacht toch dat je dat niet kon(?). Hiervoor heb je echt een grote kennis van php nodig, moest je het kunnen dan zou ik zeker geen thuis server nemen maar een in een datapark en dat kost zo'n 300€ per maand.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...