Ar Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik vind dat je flink moet wennen aan San Andreas, wanneer je GTAIII uit hebt en bijna klaar bent met ViceCity. Wanneer je op de fiets stapt in GTA SA moet je dit met de W doen en niet meer met UP. Gelukkig kan je je eigen instelingen veranderen. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 dat is zeker ff wennen ja >>> Door .Levi.: Bijlage verwijderd! Is niet nodig.<<< Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Ik moest ook wel even wennen op de xbox.Maar naar een tijdje went het echt heel makkelijk.Ik zou gewoon zeggen:Vaak oefenen dan komt het echt goed! Bewerkt: 17 april 2006 door searagent Reageren
EquinoX91 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Idd.. aan het begin is het even lastig maar na een tijdje heb je het wel onder de knie... Ik wilde laatst trouwens GTA:VC weer eens spelen... ook dan is het heel erg wennen omdat je aan GTA:SA gewend bent Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik vind het altijd vervelend om een paar games tegelijkertijd te spelen Dus daarom een game een voor een uitspelen, veel gemakelijker Reageren
Advancegta Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 vond ik ook! heb de besturing meteen veranderd. en mijn honderdste post !!!!!!! Reageren
Berrus Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ik moest ook erg wennen aan de besturing. Vooral omdat ik Vice-City op de PC deed en San Andreas op de X-box Reageren
ikt Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ik vind die van GTA SA nu handiger Daar kan je beter om je heen kijken. Reageren
ZOrange Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ook reageren de wagens rapper of trager dan in VC! Dat was mijn probleem, ik kan heel goed rijden in gta vc, maar niet in SA! Reageren
RogierS. Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Wat ook bij mij vaak het probleem is, is dat de muisbesturing anders is bij Vice City dan bij San Andreas. Ook heb ik nog wel eens de stommiteit dat ik bij Vice City op een muurtje stuit, en dat ik me dan wezenloos loop te drukken op LSHIFT omdat ik met SA in de war ben Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 t is ook iritant als je san andreas speel en dan weer vice gaat spelen.. mara ik verander super veel van de instellingen Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) ik had eerst Sanandreas gekocht en daarna Vice City en de besturing was inderdaad veranderd want bij Vice City sturen die auto,s veel sneller en gaan veel harder en dan bij Sanandreas gaan die auto,s veel slomer Bewerkt: 18 april 2006 door nick11123 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Toen ik een paar weken geleden GTA LCS kocht. Moest ik ook heel erg aan de bediening wennen. San Andreas op de computer was ik meer gewend. Maar op de sony psp moet je als je gaat rijden scrollen met dat knopje onder die pijltjes. Reageren
Ar Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ook wanneer je bij GTA SA voor het eerst gaat schieten, dat is gewoon totaal ander ls bij GTA VC. Zelfs het rijden op de fiets in het begin van GTA SA vond ik al raar Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ook wanneer je bij GTA SA voor het eerst gaat schieten, dat is gewoon totaal ander ls bij GTA VC.Zelfs het rijden op de fiets in het begin van GTA SA vond ik al raar Klopt de besturing in Vice City is iets anders, dan bij San Andreas. Als je in SA naar boven richt, moet je de muis naar onder doen. In Vice City was dat volgens mij net anders om. Bij de Mouse Options in het spel, kun je dat zo veranderen dat het gelijk is als in VC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.