Hutenmah414 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ja inderdaad, ik heb er echt lang tussen de opties moeten neuzen voor ik kon vinden hoe je de muis normaal kon gebruiken, dat was echt lastig ! Reageren
Ar Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Ja inderdaad, ik heb er echt lang tussen de opties moeten neuzen voor ik kon vinden hoe je de muis normaal kon gebruiken, dat was echt lastig ! Het spelen met de muis is erg lastig, ja Reageren
.Syfes Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Dat is inderdaad wennen maar je gaat het later niet meer merken Reageren
RobertSA Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Op de PS2 is alles gellukig bijna hetzelfde. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ja, de muis was idd heel irri... in vice city was omhoog en omlaag kijken precies het tegenovergestelde volgens mij als bij sa (ik bedoel: als je met de muis op en neer gaat zeg maar) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.