dudedude Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Rank Rating Title Votes 250. 7.8 Walk the Line (2005) Lijkt me niet,er is namelijk een film bij van 2005,dus zolang bestaat die lijst nog niet de lijst kan toch veranderen als er een film bijkomt die een 8.5 ofzow staat en die lijst bestaat zeker weten al jaren dus kom niet praten Bewerkt: 26 april 2006 door dudedude Reageren
Daan007 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 GodFhater had ik zeker wel verwacht op 1 en de LotR triliogie zitten ook allemaal erg hoog er zitten zelf een paar Disney/Teken/animatie films bij.. die zijn ook zeker heel goed Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 plaatsje 94 maar? en 205? tjongejongejonge, dit lijstje klopt voor geen meter. Lijst kan niet fout zijn Wat dit is gestemd door mensen zoals jij en ik Jij kunt natuurlijk aan elke film een score geven wat jij ervan vind Uiteraard kan dat maar dan zul je toch wel wat zogenaamde "vriendjespolitiek" hebben. Als een klein kindje een film heel erg leuk vind dan zal dat kindje die film op IMDB wel een 10 geven. Dat terwijl een volwassene of iemand van onze leeftijd kritischer naar een film zal kijken en zelden op een 10 zal uitkomen. Wat krijg je dan? Verdraaid beeld omdat de goede films voor volwassene lager zullen staan dan de matige kinderfilms. Daar zijn niet van die kinderen van 10-12 jaar.Dus kans is wel heel klein. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.