Gunit_gangster Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Heey mensen ik heb vraagje je kan san andreas online spelen daar heb je MTA voor nodig DIE HEB IK! Alleen hij zegt only GTA:SA version 1.0 is supported Dus je heb 1.0 patch nodig denk ik maar waar kabn ik die krijgen?? Als iemand dat weet dan ben ik blij Bedankt Reageren
RTS Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Verkeerde forum, hier heb je die patch: http://rapidshare.de/files/18089483/v1patch.exe.html Reageren
Gunit_gangster Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 only GTA:SA version 1.0 is supported Komt er te staan als ik MTA op start wat is er aan de hand en wie kan mij er mee helpen Al vast bedankt! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Zou je alsjeblieft willen ophouden met het telkens openen van topics hierover? Je hebt je vraag inmiddels nu 3 keer gesteld. Wacht gewoon op antwoord, dat komt echt snel genoeg hoor Reageren
Advancegta Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 mischien heb je sa versie 2 als dat zo is kan je hemhier downgraden.dan zouw mta het moeten doen Reageren
Gunit_gangster Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 dan doe ik hem in die c progam files en san rockstar games san andreas en dan gaat het niej, This progam cannot patch the installed version of san andreas because of the following reason C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas komt er te staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.