Gunit_gangster Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Heey mensen ik heb vraagje je kan san andreas online spelen daar heb je MTA voor nodig DIE HEB IK! Alleen hij zegt only GTA:SA version 1.0 is supported Dus je heb 1.0 patch nodig denk ik maar waar kabn ik die krijgen?? Als iemand dat weet dan ben ik blij Bedankt
Goliat Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Volgens mij bestaat de 1.0 patch niet, er zijn volgens mij alleen patches voor upgrades(dus b.v. van 1.0 naar 1.01) een 1.0 patch zal denk ik ook niet komen omdat met de 1.0 versie de Hot Coffee mod mogelijk is en die is door R* verboden. Ik denk dat je alleen even kunt wachten tot dat ze MTA 2.0 Compatible hebben gemaakt. Maar ik vraag me af of ze dat ooit gaan doen.
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Die patch bestaat zeker wel. Met deze patch kun je je spel downgraden van versie 2 naar versie 1. Hier in dit topic, vind je hem wel! In de 2e post van RTS vind je de download link via Rapidshare.de. Je kunt hem daar downloaden en installeren, veel succes Bewerkt: 18 april 2006 door Ruurd31
Recommended Posts