Dead-Dodo Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 weet iemand een plek waar ik een oud spel zoals the need for speed en need for speed 2 en need for speed 4 kan kopen of op een andere manier(als het dan legaal is dan) Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 hier neit vaak gezocht nooit gevonden Reageren
Yohan Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Veilingsites? Speurders Marktplaats Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 een winkel als Nedgame (apeldoorn en Groningen) heeft nog weleens tweedehands spellen, en volgens mij hebben ze van de NFS reeks altijd wel een aantal oude spellen liggen. Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Ebay kan ook wel eens werken want daar heb ik namelijk Gta Vice City gekocht Bewerkt: 18 april 2006 door nick11123 Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 op ebay of marktplaats ofzo kan je het vaak wel vinden. maar het is vast wel ergens legaal te downloaden! (ik heb 4D stunts ofzo ook legaal gedownload) Reageren
Goliat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 *bumb* Teneerste kun je tal van games oud en nieuw voor een zacht prijsje kopen op de volgende veilingsites: www.speurders.nl www.marktplaats.nl www.ebay.com Daarnaast is het zo dat naar mate een game ouder wordt, hij goedkoper wordt bij winkels als de Bart Smit maar op een gegeven moment zelfs gratis. Je kan bijvoorbeeld al helemaal legaal gta en gta2 downloaden. Volgens mij is het ook zo dat wanneer een game niet meer te koop is, zoals NFS 2, dat het legaal is om de game te downloaden. Helemaal zeker weet ik dit niet dus als je het allemaal voor de volle 100% legaal wilt hebben dan raad ik je de veilingsites die ik je heb gegeven aan. Zorg er wel voor dat je je geld niet verzend maar dan je een locatie met de verkoper afspreekt om te zorgen dat wanneer jij het geld geeft, jij ook de game krijgt. Wanneer jullie dingen gaan verzenden dan zijn er wel betaal services die zorgen dat ze het geld aan de verkoper geven en meteen het het product dat aangeboden wordt meenemen en dan bij jou thuis afleveren. Succes ermee.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.