AmsterdamBoy Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Het is wel zo dat digemon maar ongeveer 2jaar aan aflevering of zo.Pokemon minste al 8jaar of zo. Zal zonder zijn als deze serie stop. Digimon was al sinds 1999 op TV Nu nog steeds. Alleen die irrante Nederlandse Zenders niet. Niet lachen General Lee DBZ of DB GT is ook niet op TV Bewerkt: 27 april 2006 door AmsterdamBoy Reageren
.Syfes Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Ik vind pokemon waarom omdat ze niet voort gaan bij digimon en digimon trekt ook op niets. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Ik vind pokemon waarom omdat ze niet voort gaan bij digimon en digimon trekt ook op niets. Digimon trekt wel voort alleen niet op Nederlandse zenders. WEG MET JETIX!! Reageren
kevin_92 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Het is wel zo dat digemon maar ongeveer 2jaar aan aflevering of zo. Pokemon minste al 8jaar of zo. Zal zonder zijn als deze serie stop. Digimon was al sinds 1999 op TV Nu nog steeds. Alleen die irrante Nederlandse Zenders niet. Niet lachen General Lee DBZ of DB GT is ook niet op TV Ik vind DBZ een geweldig serie.Alle serie die ik geweldig vind krijg je niet meer. Nu alleen totty spe :fy: Als ik het goed snap bedoel je met DBZ=Dragon Bal z Je zij dat het wel op tv is maar niet NL zenders Als het op een ander net draaid: Pokemon,Digimon,Dragon Bal Z? Reageren
Yohan Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Mag ik vragen op welke zender(s) het dan wel word uitgezonden... Reageren
kevin_92 Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Vraag ik me eigen ook af. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Ik kies voor Pokemon. Ik heb beide programma's allebeide een keer gezien. Ikzelf heb vaak gekeken naar Pokemon. Ash, moest elke keer weer batches verzamelen enzovoort. Leuke gevechten en spannende gevechten. Ook van die grote toernooien waar hij heen ging vond ik grappig, het kwam 's ochtends altijd zo vroeg. Half 8 in de vakantie.. Verder heb ik nooit Pokemon kaarten verzameld. Maar Pokemon vind ik het leukste programma Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Ik ga ook voor pokemon. Mede dankzij de monsters, eenmaal ze geevolueerd zijn blijven ze ook in die vorm. Bij digimon evolueren ze ook, maar na een gevecht gaan ze weer terug naar een ei ofzo. Ik speel ook weleens die spellen op de gameboy van pokemon, en die zijn nog wel leuk. Dus ik ga voor Pokemon. Reageren
Silverwing Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Moeilijke keuze eigenlijk... Ik heb alle Pokemon Games voor de Gameboy, GBA, GC, Nintendo 64 etc... Ik heb ook nog een helehoop kaarten ervan, films, flippo's, en alle afleveringen gezien. Heb ook nog een boel posters ervan. En knuffels.. En nog meer zelfs Ik was er vroeger helemaal bezeten van. Digimon is ook heel erg leuk, maar jammer genoeg kan ik er nooit meer naar kijken, omdat ze het afspelen op een zender die ik niet kan kiezen, of ik moet nog eens mijn TV boekje uitkammen.. Ik heb er knuffels van, kaarten, paar afleveringen en nog wat posters. Ik ga voor Pokemon, al zijn ze beide geweldig. Reageren
Daan007 Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik ga voor Digimon.. Ik vond bij Pokemon aleen het eerste seizoen leuk.. daarna was het steeds het zelfde... alleen nieuwere pokemons.. Bij Digimon was het niet steeds het zelfde,, de monsters waren mooier,, en als ze in een bepaalt gebied waren kwam er een soort van Eindbaas (zoals die gekke clown) dat vond ik erg vet.. maar toen de nieuwe personages kwamen vond ik minder leuk, maar in de stad was het wel weer mooi Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik ben nu eigenlijk een beetje te oud voor deze 2 Tekenfilms. Maar als ik echt moet stemmen stem ik op Pokemon. Want dit keek ik een aantal jaren geleden wel en ik verzamelde ook die kaartjes. En Digimon heb ik nooit echt gevolgt en ook géén kaartjes voor gekocht. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Mag ik vragen op welke zender(s) het dan wel word uitgezonden... Digimon is op de Jetix/Foxkids van VS , Duitsland , Frankrijk en Italië misschien ook meer. Ohja de FUJI TV van Japan. Pokemon bij meer zelfs. DBZ of DB GT weet ik niet echt meer. Bewerkt: 30 april 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Kogel vangen voor je mattie Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik heb de Pokemon tijd gehad, ik vond Pokemon altijd beter, Digimon (ja ik zeg t toch ) is een beetje gepikt, Pokemon kwam als eerst, en toen kwamen al die andere zooi.Ik heb nog eens geteld ik heb 500 pokemon kaarten Ik wou even kijken of het echt was gepikt. Maar pleek dus niet er zijn hier 23reden voor het dat het niet is gepikt. Er zijn veel meer Digimon dan Pokémon. Alle Digimon kunnen praten, Pokémon niet. Als Digimon digivolven kunnen ze nog terug, en dat kunnen Pokémon niet Een Pokémon kan zonder trainer evolueren en een Digimon niet. Digimon krijgen andere aanvallen na het digivolven, Pokémon niet. Digimon speelt zich af in een hele andere wereld, Pokémon niet. Digimon hebben geen zwaktes, Pokémon wel. Pokémon moeten terug in een Pokéball, Digimon lopen de hele tijd. Pokémon is één verhaal, Digimon is bij elk seizoen weer anders. In Digimon zijn veel meer hoofdkarakters. Een Digi Destined heeft maar 1 Digimon, en een Pokémon trainer meerdere. Digimon hebben veel meer levels. Bij Digimon heb je steeds andere tegenstanders, bij Pokémon niet. Digimon gaan niet dood maar worden gereconfigureerd, Pokémon niet. Alle Digimon eindigen op 'mon', Pokémon niet. In Digimon heeft elke aflevering met elkaar te maken. Bij Pokémon soms. De Digi Destined gaan naar school, maar Ash en Misty niet. Mensen kunnen Digimon worden, maar mensen geen Pokémon. Digimon hoef je niet te trainen om te laten digivolven, Pokémon wel. Digimon vernietigen elkaar soms, Pokémon niet. Digimon zijn soms slecht, soms goed, Pokémon niet. Digimon zeggen zelf hun aanvallen, bij Pokémon de trainer. Digimon zijn soms slecht uit zichzelf, Pokémon alleen als de trainer slecht is. Digimon vernietigen elkaar soms, Pokémon nooit. Digimon hebben minder aanvallen dan Pokémon. Digimon moeten digivolven voor nieuwe aanvallen, Pokémon niet. Pokémon moet je vangen Digimon niet. Digimon moet je zelf beter maken, Pokémon gaan naar een Pokémon Center Als Digimon digivolven, dan krijgt dat level een naam, bij Pokémon niet. Maar goed. Als ik dit zie vind ik Digimon veel beter. Reageren
Barcelona Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik ga voor Pokemon! Zeker weten! Ik was vroeger een hele grote fan van pokemon, en ik spaarde kaarten samen met me zus. Vroeger was pokemon nog in de ochtend, en toen keek ik elke ochtend naar pokemon. Mijn zus en ik, hadden in No time alle kaarten. We hadden ook posters,knuffels,games en nog veel meer! Nu ben ik er geen fan meer van, maar als ik het eerste uur vrij hebt, dan kijk ik meestal op Jetix naar pokemon. Ik speel soms nog de games en ik was vroeger ook nog een megafan van DBZ, maar jammer DB GT kwam, want die is niet zo leuk als DBZ. Digimon vind ik erg saai. Dus ik ga voor Pokemon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.