RonaldVC Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Ik heb weer even een nieuwe signature gemaakt. V.1 V.2 (verbetering n.a.v. Froodooo's tips) V.3 (verbetering n.a.v. Arjen's tips) Rates, verbeteringen, comments... alles is welkom. Bewerkt: 18 april 2006 door RonaldVC Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Zoals ik al zei over MSN, een heel apparte Sig. Een goede achtergrond, een beetje in een moderne stijl moet ik zeggen. De kleuren zijn erg mooi, en het past goed bij elkaar. Alleen zie ik rechtsbovenin iets groenigs, wat dat is, joost mag het weten, maar het staat mij niet zo aan... De render ziet er heel mooi uit, een goede kwaliteit en ook origineel, zo'n blauwe spiderman. Er zitten heel wat effecten in als ik dat zo goed zie, ik zou niet weten wat allemaal, maar het ziet er in ieder geval heel goed uit allemaal. De tekst staat op een goede plaats in de Sig, en heeft de goede kleur, die past bij de achtergrond. Dan heb ik naast het groene nog wel een heel klein minpuntje eigenlijk. Namelijk de lichte strepen die onderop de render zitten. Die zijn nogal licht, maar ze verpesten vooral de render een klein beetje. Maar in totaal is het een heel mooi werkje geworden, vooral op zo'n vroege dinsdagochtend. Cijfers Achtergrond: 8.5 Kleuren: 8 Render: 7.8 Effecten: 7.8 Tekst: 8 Originaliteit: 8.5 Algehele indruk: 8.3 Eventuele bonus: 0.4 Een bonus is op deze Sig zeker terecht, je krijgt van mij in totaal een mooie 8.5. Blijf vooral zo doorgaan met Sigs maken, ze zijn allemaal geweldig! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Bedankt voor je tips Froodooo . Ik heb die lichte strepen over de render een beetje weggegumt, zie V.2, ik denk inderdaad dat het er zo veel beter uitziet. Dat groene stukje is van een c4d render, ik kreeg dat groene er niet helemaal uit.. Nog meer comments? Bewerkt: 18 april 2006 door RonaldVC Reageren
Arjen Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Dat groene stukje is van een c4d render, ik kreeg dat groene er niet helemaal uit.. Ctrl + Shift + U en dan Colorize en dan iets van 200, 15, 0 zetten ongeveer. Zelf vind ik het wel een mooie signature, maar het is zó standaard. Zelf ben ik altijd op zoek naar iets nieuws, iets aparts. Niet iedere keer render + background. Natuurlijk zitten er heel vaak veel effecten aan, maar toch vind ik het niet uniek meer. Als mensen uren aan een sig zitten en ik zeg dat ik hem niet mooi vind, tja.. Maar om even naar jou sig te gaan (hehe.. ), ik geef het een 7.5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.