masterbrain13 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 HOI HOI ik heb een tip voor de missie Ice Cold Killah ALs je aan komt bij the pleaser dome moet je de broadway die er staat kapot schieten En voordat je in de rode cirkel gaat staan de bewakers doodschieten Als je dat gedaan hebt hoort er een nieuwe broadway te spwanen maar dat is niet zo Jizzy zal weg vluchten op een Pizza Motor (een groene) Greetz Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 HoiHoi Masterbrain13, Bedankt voor de tip. Volgende keer zou ik je graag willen vragen om alles in de Ideeënbus van dit subforum te willen posten. In de Ideeënbus kun je tips, ideeën en alles voor WiKiGTA posten. Over je tip gesproken: ALs je aan komt bij the pleaser dome moet je de broadway die er staat kapot schieten En voordat je in de rode cirkel gaat staan de bewakers doodschietenAls je dat gedaan hebt hoort er een nieuwe broadway te spwanen maar dat is niet zo Jizzy zal weg vluchten op een Pizza Motor (een groene) Opzich is jou tip een hele goedde. Ik heb hem erbij gezet, maar ik heb er dit van gemaakt: Als je bij het Pleasure Domes Club bent aangekomen kun je Broadway vernietigen. Als Jizzy dan de club uitrent, zal hij vluchten op een Pizzaboy. Je kunt hem met een geparkeerde wagen die bij het parkeertereintje van Please Domes Club Jizzy zo van zijn Pizzaboy afbeuken. Nu valt Jizzy op de grond en kun je hem zo dood rijden. Ik hoop dat ik jou tip zo goed geformuleerd. Bedankt voor je tip Reageren
VforV Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Als je bij het Pleasure Domes Club bent aangekomen kun je Broadway vernietigen. Als Jizzy dan de club uitrent, zal hij vluchten op een Pizzaboy. Je kunt hem met een geparkeerde wagen die bij het parkeertereintje van Please Domes Club Jizzy zo van zijn Pizzaboy afbeuken. Nu valt Jizzy op de grond en kun je hem zo dood rijden. Is het niet beter; Als je bij de Pleasure Domes Club.... Want het is de club en niet het club . Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Veranderd VforV. Maar je bent nu zelf ook in de WiKi-Crew, dus je zou het foutje zelf ook kunnen veranderen. Reageren
Donwell Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Deze tip wist ik al, maar voor anderen is hij zeker handig (ook voor mij als ik hem nog niet wist!). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.