Rullez Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) wat verwacht je van liberty city storis op de ps 2 Bewerkt: 18 april 2006 door zonnet Reageren
nick11123 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 dat het gewoon de zelfde is dan op de PSP maar de Graphix denk ik dat dat hetzelfde word als Sanandreas Reageren
Dogwatch Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Mjah denk ik ook denk wel hetzelfde storyline enz, Maar dan alleen de grapichs natuurlijk beter. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 betere grafics dan sa. online speel mod.. Reageren
Advancegta Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 helicopters moet wel anders denk ik niet dat het spel goed verkoopt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Het is gewoon dezelfde GTA LCS als op de sony psp. Maar dan op een ander cdtje. En betere grafics natuurlijk. Reageren
Miyamoto Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Het is gewoon dezelfde GTA LCS als op de sony psp.Maar dan op een ander cdtje. En betere grafics natuurlijk. Daar be ik het volledig eens mee. Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Als hij volledig hetzelfde zou zijn, in er natuurlijk niets aan. Maar dat gebeurt waarschijnlijk niet want anders was hij al lang gerealeased => Hoeveel moeite kost het nu om iets over te zetten van UMD op CD? BTW, Wie zit er nu te wachten op Rockstar Presents: Table Tennis [/font] Reageren
VforV Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 helicopters moet wel anders denk ik niet dat het spel goed verkoopt Waarom zou men die niet kopen dan? Echte GTA-fans halen die gewoon in huis. Als hij ooit op PC uitkomt koop ik hem waarschijnlijk, ondanks dat ik hem op PSP heb. Reageren
Advancegta Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 helicopters moet wel anders denk ik niet dat het spel goed verkoopt Waarom zou men die niet kopen dan? Echte GTA-fans halen die gewoon in huis. Als hij ooit op PC uitkomt koop ik hem waarschijnlijk, ondanks dat ik hem op PSP heb. men mischien wel maar ik niet want ik heb hem al voor psp en dan vind ik het gewoon een gta 3 met moters Reageren
SamShine Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 gta 3 met moters En een andere storyline Reageren
Caltson Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ik denk hetzelfde en qua graphics terug naar vice city Reageren
.Syfes Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik denk dat hetzelfde zal zijn op de PSP,spijtig want dan is het gewoon saai je weet wat je moet doen(als je liberty city hebt op de psp)dus gaat het niet super zijn Reageren
Blu3ice Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hopelijk komt hij ook uit op pc! Reageren
Bling Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik denk dat de storyline gewoon hetzelfde is als op de psp, en verder denk ik dat de graphics beter worden op de PS2 versie. Ik hoop dat ze ook wat extra's hebben toegevoegd, zoals online multiplayer mogelijkheden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.