Eros Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2004 OWN SPEURTOCHTAls je alle huizen mét garage gekocht heb, hoeveel auto's kan je dan plaatsen? 16 17 Bij info stond er ergens dat er een dorpje was waar in 1989 een aardbeving was , en je daar met de mensen kunt praten en zelf zinnen zeggen is er al bekend wat voor systeem er voor zal gebruikt worden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasjans Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2004 (bewerkt) je krijgt gewoon keuze uit een paar zinnen geloof ik is bij meeste spellen waarbij je moet praten had ik ergens gezien Bewerkt: 2 oktober 2004 door pasjans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2004 je krijgt gewoon keuze uit een paar zinnen geloof ik is bij meeste spellen waarbij je moet pratenhad ik ergens gezien mag ik vragen waar die info staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasjans Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2004 je krijgt gewoon keuze uit een paar zinnen geloof ik is bij meeste spellen waarbij je moet pratenhad ik ergens gezien mag ik vragen waar die info staat? ik geloof ook ergens op dit forum maar ik weet niet waar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2004 Zou dan wel leuk zijn dat je je eigen zinnen mocht samenstellen maar dan zou cj natuurlijk niet alles kunnen uitspreken vrees ik :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2004 Zou dan wel leuk zijn dat je je eigen zinnen mocht samenstellen maar dan zou cj natuurlijk niet alles kunnen uitspreken vrees ik :lol: hahaah lol maak je 1 zin met de naam hoi man alles goed hahaha kan je het je eigen voorstellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 ik denk dat het praten een flop word, want als je het spel eerst 2 weken speelt denk ik wel dat je al die zinnen al kent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 Ja, daar heb je gelijk in, het is misschien wel even leuk in het begin, maar daarna zal het niet veel meer voorstellen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 Het zit erin dus R* zal er wel iets op hebben gevonden , je kent ze he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 ja,stel je voor als CJ een chick tegen komt en dan kan je alleen maar zeggen: yo wazzup man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 Of 'Nice ass' en dan een patat tegen je gezicht :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 hahahahaha,of hij neemt haar mee in een auto dan zegt hij wat dan stapt ze boos uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.