Jump to content

Top 100 Gameontwikkelaars

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De top 100 met de 100 beste game ontwikkelaars ooit.

Klik

Het laden duurt even.

EDIT: R* North 11de _O_

Bewerkt: door Big-Loser
Geplaatst:

De site van je doet het niet bij mij. Is dit ook ergens anders op het internet want ik wil dat wel even weten?

Ow, ik krijg wel de naam in de tabblad maar geen site. Raar. :?

het werkt langzaam ja, maar wacht ff 15 sec en hij is geladen..

het gaat om de totale verkoopsten van een bedrijf, en echt eerlijk vind ik daardoor de top 100 niet..

ik bedoel het is logies dat een bedrijf als ea canada het wint van rockstar north, want ea canada maakt meer games.. (rockstar north ongeveer 1 per jaar, ea canada ongeveer 5?) ik denk dat als je van elk bedrijf maar 1 titel mee laad tellen (de beste) dat rockstar north het danksij gta wel wint.. eigenlijk nog best knap dat R*north met 1 speletje tog nog 11de staat

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Geplaatst:
1. EA Canada (FIFA, NFS)

2. Pandemic Studios (Destroy all humans, Starwars BF2)

3. Konami Corporation (Pro Evo)

4. Maxis (Sims)

5. Nintendo (Nintendogs, Mario Kart DS)

6. Ubisoft Montreal (Splinter Cell)

7. Polyphony Digital (Gran Turismo 4)

8. EA Redwood Shores (Godfather)

9. Traveller’s Tales (Lego Star Wars)

10. Sony London Studios (Singstar)

Heb ik even van InsideGamer, die site werkt voor geen meter bij mij. Veel te langzaam. EA moet ergens bij 29083248970 staan en niet op 1. Zij maken klote games met 3921 bugs per stuk. En voor BF2 zijn al 80 patches uitgebracht...

Geplaatst:

Die stats die kloppen ook niet want ze gaan uit van de verkopen in Engeland en Noord-Ierland, dus dat zegt niks over de verkopen in de rest van de wereld.

Geplaatst:

Tsjah ik heb ook niet echt iets met EA, Alleen tsjah denk wel dat zij per jaar wel de meeste games releasen en spellen als Fifa en NFS verkopen als zoete broodjes...

Geplaatst:

Geen EA

Geen Voetbal (Behalve PES) Games

Geen Honkbal Games

Geen Basketbal Games

Geen Golf Games

Geen Race Games

Geen The Godfather!

Geen Battlefields

Dus beetje respect tonen aan EA.

Als er geen EA Games was, zouden de makers van EA Sports-games een andere naam hebben.

Bewerkt: door Ice Cold Killa
Geplaatst:
Als er geen EA Games was, zouden de makers van EA Sports-games een andere naam hebben.

Wie weet?

Maar goed ik ga er ook niet tegen in.

Geplaatst:

Ik vind EA ook niet zo denderend maar, ik ga ook niet zeggen dat NFS:MW niets aan is. Die game is wel degelijk mooi uitgewerkt en ik ben nog geen bugs tegengekomen.

Royboy, zullen we gaan praten over andere games? Het enige wat ze voor mekaar hebben zijn de licenties, voor de rest vind ik weinig tot niks aan hun spellen.

De enige goeie spellen van EA (algemeen) vind ik NBA Street en NHL.

Maar die worden ook uitgemolken!

EA, geef alle licenties weg (of verkoop ze) en begin met een kinderopvang.

Geen EA

Geen Honkbal Games

Geen Basketbal Games

Geen Golf Games

Geen Race Games

Geen The Godfather!

Geen Battlefields

Tis Is Football

Oke, jij een punt.

Er komt een game: AND1, ook basketbal

Evrybody's golf

GTA, True Crime

Call of Duty, Brothers in Arms, Socom, Ghost Recoon ect. ect.

Denk is na, andere gameontwikkelaars besteden veel meer tijd aan games waardoor ze veel beter zijn (ondanks gebrek aan licenties).

EDIT: Er zijn toch ook geen honkbalgames?

Bewerkt: door Big-Loser
Royboy, zullen we gaan praten over andere games? Het enige wat ze voor mekaar hebben zijn de licenties, voor de rest vind ik weinig tot niks aan hun spellen.

De enige goeie spellen van EA (algemeen) vind ik NBA Street en NHL.

Maar die worden ook uitgemolken!

EA, geef alle licenties weg (of verkoop ze) en begin met een kinderopvang.

Geen EA

Geen Honkbal Games

Geen Basketbal Games

Geen Golf Games

Geen Race Games

Geen The Godfather!

Geen Battlefields

Tis Is Football

Oke, jij een punt.

Er komt een game: AND1, ook basketbal

Evrybody's golf

GTA, True Crime

Call of Duty, Brothers in Arms, Socom, Ghost Recoon ect. ect.

Denk is na, andere gameontwikkelaars besteden veel meer tijd aan games waardoor ze veel beter zijn (ondanks gebrek aan licenties).

EDIT: Er zijn toch ook geen honkbalgames?

AND1 dat is Street........ niet de echte basketbal (op zaal).

Evrybody's golf heeft slechte graphics als gameplay dus ik vind Tiger Woods veel beter.

GTA , True Crime kan ook maar The Godfather is veel mooier Graphics dan TC en GTA (OOK 3D!) misschien zou de gameplay van GTA wel beter zijn maar goed EA heeft er maar 1 van die soort. :).

COD2 en die andere geef ik je een punt maar zonder EA had je gewoon bijna geen Goeie Grapichs als GamePlay games.

En die Honkbal ja 1tje NFL van EA :)

En ohja vergeten iets gehoord van?

Zonder EA

Geen IJSHOCKEY Game (NHL).

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

EA is gewoon heel zielig zoals al gezegt werd zonder licenties is EA helemaal niks....

Fifa - al ik weet niet hoeveel delen, van PES maar 5 en PES doet het beter...

The Godfather - product waar van je klein eiland kan kopen, en nog verkocht The Godfather niet zo als gehoopt.

Ik ben maar te spreken over een aantal games en ook die komen weer met licenties.

Goed voorbeeld van uitmelken:

Need For Speed Underground 2, in dit deel is bijna niks verbeterd, het zogenaamde free roam, het busje tunen (SUV), en stereo in je bak.

NFS:MW - vond ik ook heel slecht uit de verf komen naar mijn mening, de graphics zien er goed uit maar das bij EA altijd dik in orde, alleen speel ik geen games voor alleen maar graphics, De gameplay moet ook leuk zijn en bij Most Wanted werd deze al gauw vervelend je doet de hele tijd het hetzelfde.

Laat me het is over de Battlefields gaan hebben (uitgemolken shit)...

Battlefield 1942 een online doorbraak, echt een top spel alles was goed.

Een of andere add on, (melk), Battlefield Vietnam wat niet kan tippen aan het originele 1942 en ook zeer slecht verkoopt daardoor. Battlefield 2, modern combat tsjah kan niet weer oorlogje tegen de Duitsers spelen dan zou je een game herhalen, maar ook met modern combat word dit gedaan er is werkelijk bijna niks veranderd behalve de setting, En nu kondigd EA Battlefield 2141 aan ofz, dan speel je zeker met Droids of dergelijke... (melk)

James Bond

Ik blijf erbij de beste Bond game is zooo vet (GoldenEye) en die is niet gemaakt door EA...

Sterker nog EA heeft helemaal geen goede Bond games, door middel van de licentie en waarschijnlijk een bepaalde overeenkomst komt er elk jaar een nieuwe uit, en ik moet zeggen dat ik ze niet zie verbeteren.

Medal of Honor, kort gezegd het oorlogs gevoel is na zoveel delen nog altijd niet authentiek en dat gevoel gaven Brothers in Arms en Call of Duty me in een keer.

Geplaatst:

Yohan, je heb helemaal gelijk, want EA maakt bijna geen games. EA geeft alleen de games uit want in ONMP2 staat dat EA niet The Godfather heeft gemaakt maar een andere bedrijf. Kijk maar op http://www.electronicarts.nl/ naar topshooters enzo. EA maakt allemaal vriendjes met bedrijven om veel games uitgeven. Maar als EA er niet was, was de topgames nog steeds wel uitgekomen, want zijn jullie Ubisoft vergeten? Ubisoft is naar mijn mening een betere Gamebedrijf dan EA. En denk je nou echt dat als EA er niet was er geen sportgames uitkwamen? Dan is heus wel een Gamebedrijf die goede Sportgames maken hoor.

Ubisoft en Rockstargames for life! :puh::D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...