Jump to content

Top 100 Gameontwikkelaars

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
AND1 dat is Street........ niet de echte basketbal (op zaal).

Evrybody's golf heeft slechte graphics als gameplay dus ik vind Tiger Woods veel beter.

GTA , True Crime kan ook maar The Godfather is veel mooier Graphics dan TC en GTA (OOK 3D!) misschien zou de gameplay van GTA wel beter zijn maar goed EA heeft er maar 1 van die soort. :).

COD2 en die andere geef ik je een punt maar zonder EA had je gewoon bijna geen Goeie Grapichs als GamePlay games.

En die Honkbal ja 1tje NFL van EA :)

En ohja vergeten iets gehoord van?

Zonder EA

Geen IJSHOCKEY Game (NHL).

Je hebt NHL 2k6, is niet van EA ;)

Basketbal heb je een punt, en je bedrukt vooral je mening.

Waarom ik je bericht quotte was omdat je doet alsof EA de enige gamemakers zijn die games uitbrengen.

Een spel draait niet om graphics, dat hoor je te weten als je GTA speelt.

En zonder EA zouden de kasten bij de gamewinkels veel leger zijn, maar wel met goeie spellen.

Voor deze discussie kan je een heel subforum aanmaken, maar het punt blijft:

EA zijn uitmelkers.

En overigens, NFL is rugby!

EDIT: En je hebt ook, voor binnen basketbal: NBA 2k6!

Bewerkt: door Big-Loser
Geplaatst:

Ookal vinden wij EA niet goed, ze verkopen wel, en dat is wat telt voor producers en publishers. Ik had het liefst Nintendo op 1 gezien, omdat die wel games maken met perfecte gameplay.

Geplaatst:

EA geef wel goede spellen uit op den duur, een van mijn favo games is bijvoorbeeld Burn out ofTimesplitters

Die is btw gemaakt door de makers van Goldeneye64.

Ik vind ook wel dat ze dingen uitmelken, zoals Fifa, of Medal of Honor. Battlefield vindt ik niet uitgemelkt, elk deel is weer anders, en daardoor blijft het leuk.

Ubisoft is in mijn ogen de beste producer, ze maken altijd andere games dan normaal, en ook meestal goed uitgewerkt. Rockstar heeft wel een paar goede games, maar ook sommige héél slechte, denk aan State of Emergency.

Geplaatst:

Ik vind EA ook niet slecht,denk maar aan de Battlefield Serie,enz.Rockstar vind ik een van de beste Game-Ontwikkelaars samen met Ubisoft en Microsoft (Halo,etc.)

Geplaatst:

Ik vind het niet gek dat Eagames de beste gameontwikkelaar is, ze brengen elk jaar tientallen games uit en de meeste zijn ook veel bekende, zoals: Need for speed, james bond, fifa en andere sportgames, en nog veel meer.....

Geplaatst: (bewerkt)
Maar als EA er niet was, was de topgames nog steeds wel uitgekomen, want zijn jullie Ubisoft vergeten?

Ja alleen maar de R* , Ubi en Capcom

Dat zijn er ongeveer 30.

Met EA is dat wel 150.

EA is namelijk de grootste maar zelf ik EA ook niet top maar die andere ook niet hoor.

Dus ik ben er 50% niet mee eens en wel met de post van Yohan.

EDIT: En je hebt ook, voor binnen basketbal: NBA 2k6!

Van EA :)

Ookal vinden wij EA niet goed, ze verkopen wel, en dat is wat telt voor producers en publishers. Ik had het liefst Nintendo op 1 gezien, omdat die wel games maken met perfecte gameplay.

Helaas voor jouw doet EA niet veel aan Nitendo (behalve de sport games) maar voor PC.

Maar Capcom en Ubisoft doet wel veel aan Nitendo.

Rockstar Games doet meer aan Play Station's.

Microsoft natuurlijk aan XboX's.

Electronic Arts = PC

Ubisoft , Capcom = Nitendo's

Rockstar Games = PS's

Microsoft = XBOX's

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...