RogierS. Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Hallo mensen. Nadat ik dankzij Typhoon voor elk onderdeel bij de vliegschool goud had gehaald, ben ik snel gaan kijken of de Hunter inderdaad op zijn plek stond waar hij zou moeten staan na het halen van goud bij de vliegschool. Helaas, dat was niet het geval. Goed. Gesaved en nog eens gekeken. Nog steeds geen Hunter. Je voelt hem al aankomen. Wie weet wat er aan de hand is dat de Hunter er niet staat terwijl ik voor ieder onderdeel in de vliegschool goud heb behaald? En zit ik helemaal fout; Waar staat hij dan? Reageren
ikt Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ga eens even weg. En kom dan terug, herhaal dit steeds tot je de Hunter ziet . Bij mij spawnt hij ook niet meteen na een savegame loaden. (Bij VM dan) Reageren
JoV Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Als je de missie Up up and Away hebt gedaan, dan zal de helicopter die je in die missie hebt gebruikt zonder magneet op het vliegveld Verwant Meadows spawnen. Die Lavatian en de Hunter spawnen na die missie om en om op dat vliegveld. Voor die missie zal de Hunter daar altijd staan. Om de 6 uur spawnt er weer een nieuwe Hunter/Lavatian. Reageren
RogierS. Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 OK. Ik zal even een paar keer saven en dan kijken of de Hunter is gearriveerd. Ik edit mijn bericht wel even als het gelukt is. Reageren
Goliat Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Hallo mensen. Nadat ik dankzij Typhoon voor elk onderdeel bij de vliegschool goud had gehaald, ben ik snel gaan kijken of de Hunter inderdaad op zijn plek stond waar hij zou moeten staan na het halen van goud bij de vliegschool. Helaas, dat was niet het geval. Goed. Gesaved en nog eens gekeken. Nog steeds geen Hunter. Je voelt hem al aankomen. Wie weet wat er aan de hand is dat de Hunter er niet staat terwijl ik voor ieder onderdeel in de vliegschool goud heb behaald? En zit ik helemaal fout; Waar staat hij dan? Volgens mij staat ie er niet op elk tijdstip van de dag(net als de hydra) ik zou daarom elke keer op Verdant Meadows even saven en steeds na elke keer dat je gesaved hebt gaan kijken of hij er al staat. Succes. Bewerkt: 18 april 2006 door Goliat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Volgens mij staat ie er niet op elk tijdstip van de dag(net als de hydra) ik zou daarom elke keer op Verdant Meadows even saven en steeds na elke keer dat je gesaved hebt gaan kijken of hij er al staat.Succes. Om net helemaal van het onderwerp af te wijken, moet ik even wat over de Hydra, Hunter en de Lavantian melden. De Hydra zal er op elk moment van de dag staan, je kunt hem ophalen wanneer je hem wilt. Als je hem gepakt hebt, zal hij na 6 uur weer. Na 6 uur komt er dus een nieuwe Hydra op je vliegveld Verwant Meadows. Dit geldt eigenlijk ook voor de Hunter en de Lavantian. De Hunter en de Lavantian spawnen nooit op die plek omdat het te klein is voor 2 soorten helicopters. Ze zullen daarom ook om en om spawnen na de missie Up Up and Away. Als je de missie Up up and Away hebt gedaan, dan zal de helicopter die je in die missie hebt gebruikt zonder magneet op het vliegveld Verwant Meadows spawnen. Die Lavatian en de Hunter spawnen na die missie om en om op dat vliegveld. Voor die missie zal de Hunter daar altijd staan. Om de 6 uur spawnt er weer een nieuwe Hunter/Lavatian. EDIT: Bedankt CesarSA, ik bedoelde ook de Hunter Bewerkt: 18 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ben je zeker dat je op alle onderdelen 100% hebt? Misschien heb je er wel één over het hoofd gezien... Reageren
RogierS. Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ik heb een keer of tien gesaved, gekeken en weer gesaved. Nog steeds geen Hunter. Ik zal die Levitian wel even proberen weg te halen en ergens neer te zetten en dan weer kijken en eventueel saven om te kijken of de Hunter er is. Bedankt voor de reacties! Reageren
Scooter Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Volgens mij staat ie er niet op elk tijdstip van de dag(net als de hydra) ik zou daarom elke keer op Verdant Meadows even saven en steeds na elke keer dat je gesaved hebt gaan kijken of hij er al staat. Succes. Om net helemaal van het onderwerp af te wijken, moet ik even wat over de Hydra, Hunter en de Lavantian melden. De Hydra zal er op elk moment van de dag staan, je kunt hem ophalen wanneer je hem wilt. Als je hem gepakt hebt, zal hij na 6 uur weer. Na 6 uur komt er dus een nieuwe Hydra op je vliegveld Verwant Meadows. Dit geldt eigenlijk ook voor de Hydra en de Lavantian. De Hydra en de Lavantian spawnen nooit op die plek omdat het te klein is voor 2 soorten helicopters. Ze zullen daarom ook om en om spawnen na de missie Up Up and Away. Als je de missie Up up and Away hebt gedaan, dan zal de helicopter die je in die missie hebt gebruikt zonder magneet op het vliegveld Verwant Meadows spawnen. Die Lavatian en de Hunter spawnen na die missie om en om op dat vliegveld. Voor die missie zal de Hunter daar altijd staan. Om de 6 uur spawnt er weer een nieuwe Hunter/Lavatian. eyz, Ruurd bedoelt dan natuurlijk de hunter. maar als ik met mijn hyrda even naar het eind van de start baan vlieg, en dan weer terug staat er gewoon een nieuwe hydra. dus volgens mij gaat het dan niet om de -zoveel- uur. mischien is het met een andere versie van GTA SA zo? ik heb hem in iedergeval op de ps2. maar de hunter en de leviathan spawnen bij mij om de beurt. als ik met de ene een eind weg vlieg, spawnt de andere. ik weet niet of het met de versie te maken heeft? grtz, Cesar SA Bewerkt: 18 april 2006 door Cesar SA Reageren
RogierS. Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Zou kunnen, hoewel het me erg sterk lijkt. Ik heb even de manier van Ruurd31 geprobeerd. Werkt ook niet. Altijd die Leviathan. Reageren
corn Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Kan je eigenlijk bij die heli er nog een magneet onder plaatsen want dat was wel leuk met die missie met die geld truck. Maar nu staat hij op mijn vliegveld zonder magneet. Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Je kan geen helicopter meer krijgen met magneet na die missie. Jammer, maar helaas. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Veel soorten voertuigen moeten geladen en gespawnt worden door het spel, als je met een snelheid van 200 het uur komt aanrijden heeft het spel gewoon de tijd niet om het voertuig daar te spawnen. Tip: rij naar een ander gebied, en kom dan heel traag terug, zodat het spel wel de tijd heeft om het voertuig te spawnen. Voertuigen waarbij dit veel het geval is zijn vliegtuigen en Lowriders AT-400 Rustler Hydra Levitian Hunter stuntplane Slamvan ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.