Bongo Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Onderwerp: Guns (pistolen) Soort design: Signature Size design: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering : Z.S.M\ wie wil tegen mij? :$ Ik lever die van mij na mijn tegenstander in.
-Matthijs- Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Euhm, ik wil wel. Word niet direct dat ik hem inlever hoor, moet nog even wat andere dingen doen.
-Matthijs- Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Sorry Bongo, ik haak af voor de battle. Ik ben de komende tijd ook wat vaker afwezig, dat komt o.a. ook door omstandigheden thuis.Het zijn gelukkig niet echt negatieve dingen, maar wel omstandigheden die ervoor zorgen dat het forum even op een zijspoor komt. Ik hoop dat de problemen snel worden opgelost, zodat ik snel weer druk in de weer ben op het forum. Of je moet even geduld hebben, maar ik denk dat beter iemand anders mijn plek in kan nemen. Wel bedankt voor je geduldig wachten.
Gta Ripper Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik wil wel alleen je moet dan wel ff wachten.(Op de sig)
Bongo Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Is goed gta ripper dan ga ik wel tegen jouw Jij levert de sig als eerste in, ok? >>> Door .Levi.: Topic closed, hier gebeurt niets. Pb Slimm of mij als hij open moet.<<< Bewerkt: 5 juni 2006 door .Levi.
Recommended Posts