Jump to content

Call Of Duty 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

als ik cod² speel op een server, krijg ik deze foutmelding:

Player kicked by Punkbuster for 2 minutes. Cvarcg_hudObjectiveMaxRange=10000

Wat moet ik hieraan doen

H E L P!

Geplaatst:

1. je cheats weg halen

2. als je 1 niet hebt al je mod's verwijderen.

3 als 1 en 2 niet werken opnieuw instaleren!

Geplaatst:
1. je cheats weg halen

2. als je 1 niet hebt al je mod's verwijderen.

3 als 1 en 2 niet werken opnieuw instaleren!

Ik heb eens gekeken op de support pagina's van activision. Alle mods zijn weg, en ik heb de vraag ingestuurd. Nu maar wachten op antwoord.

Bedankt voor je reactie! :cya:

Geplaatst:

Dit heb ik ook gehad ik probeerde het daarna nog eens en toe lukte het weer dus probeer het nog eens of volg de tips van anderen. Ik zal eigenlijk wachten op dat bericht.

:cya: Damos

Geplaatst:
Dit heb ik ook gehad ik probeerde het daarna nog eens en toe lukte het weer dus probeer het nog eens of volg de tips van anderen. Ik zal eigenlijk wachten op dat bericht.

:cya: Damos

Het lukt nog altijd niet. Ik heb activision gecontacteerd en ik wacht op antwoord. Ik zal het vervolg wel posten :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Het kan zijn dat activision pas erg laat reageert (dat had ik ook een keer toen hij nooit meer opstarte) dus als je na een week geen bericht heb zal ik het spel deinstalleren en dan opnieuw instaleren en kijken of het dan wel lukt. Lukt het dan nog niet dan zou ik afwachten op het bericht.

EDIT: ga eens naar options of multiplayer ptions er staat dan iets van punkpuster zet deze dan uit. dan lukt het misschien wel.

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:

Dit probleem had ik ook bij Call of Duty 1.

Je hebt misschien wel alle mods verwijdert, maar daar los je het probleem echt niet mee op.

Unistall en Installeer hem, en je bent van het probleem af.

Zet daarna wel in je Options dat het spel niet automatisch mods moet downloaden, verkomt dus een hoop gekloot. :)

Geplaatst:

Dit was mijn antwoord van Activision:

Response (Guillermo Hernandez) - 04/18/2006 11:04 AM

Thank you for contacting us. Punkbuster will kick you from a server when you are using any console command or mod that it deems illegal. If you have any mods on your system you will want to uninstall the game and then delete the game folder. Once the game is removed you will want to install the game into the default directory and then apply the patch. You should also make sure you have the latest version of Pukbuster installed. If you have any other questions, please feel free to contact us again.

Download and execute the PunkBuster updater application.

1) Download the PBWEB.EXE file from Evenbalance.

http://www.evenbalance.com/downloads/pbweb.exe

2) Place the PBWEB.EXE file in the PB subdirectory of the game.

3) Double-click the PBWEB.EXE file. A command prompt will open and begin updating the game.

4) When the program is done you will be notified and may run the game.

Geplaatst:
en is het gelukt??

gewoon ff de-insteleren en opnieuw instaleren! :Y:klap:

Ja, dat ga ik doen.

Bedankt allemaal! _O_

Geplaatst:

Ik weet niet of jij het ook hebt, maar ik heb Single Player pictrogram, en een Safe mode pictogram(of hoe je t ook noemt :puh:)

Je moet de save mode doen en als het goed is doet ie 't weer :Y

Succes :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...