Flitskikker Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Kan iemand mij het fonts.txd bestand van VICE CITY sturen? Alvast bedankt, Flitskikker Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Heeft iemand ook soms menu.txd van vice city? Alvast bedankt, Flitskikker Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Doe je je ding met IMG Tool 2.0? Zoja lees eens wat dat programma zegt. Backuppen ! Altijd. We blijven hier niet al die files uploaden. Dan kunnen we beter heel GTA uploaden. Herinstal gewoon je GTA. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Ik heb Vice City niet, en past niet op mijn computer. Ik wil alleen GTA3 in Vice City stijl maken. Kijk, hier had ik fonts.txd van vice city voor nodig: (De orginele fonts.txd van GTA3 heb ik gebackupt) Alleen nog de achtergrond en het vc stijl-menu is klaar. Dan maak ik de kleur ook roze of groen. Ik hoop dat jullie het nu begrijpen waar ik mee bezig ben. Dus ik vraag het opnieuw: Kan iemand mij menu.txd van vice city aan mij geven? Dan kan ik mijn vc-stijl voor GTA3 afmaken. Ik post hem dan ook hier als jullie dat willen. Groetjes van Flitskikker Bewerkt: 20 april 2006 door flitskikker Reageren
Blastov Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Het bestand menu.txd heeft VC niet... Reageren
SWYV Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 zit het niet in de txd bestand in map models, daar ergens zou jij MOETEN vinden maar geen menu.txd, maar ergens in een van de TXD bestanden eens zoeken he Reageren
kees1991 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 http://rapidshare.de/files/18586700/Bureaublad.rar.html asje blieft hier zijn de gatergront de muis en nog een paar dingen die mischien wel handig zijn voor uw mod alsjeblieft klik hieer ! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Hey heel erg bedankt kees1991. Nu kan ik eindelijk het menu afmaken. Nogmaals bedankt! Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hier kan je alles bestanden aanvragen. Zodat er niet steeds een nieuw topic moet over gemaakt worden. Greetz Matiscus. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Thnx Matiscus, ik heb er meteen gepost. Groetjes Flitskikker. Oja, over de mod. Hier kun je screens etc. vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.