GTA-Freak2 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ik ben nu bezig met de missie: Toreno's Last Fight. Maar als ik de tip wil gebruiken die in wiki-gta staat: Je kan ook nog altijd de hitte-zoekende rocketlauncher van het vliegveld in San fierro gaan halen om op de helikopter te schieten. Zo hoef je niet te mikken en is het veel makkelijker om hem uit de lucht te halen. Zorg dan wel dat je hem tijdens de missie niet verwisseld met de gewone rocketlauncher die op de helipad ligt, pak die dus niet! Gaat het mis, ik ben dus naar het vliegveld geweest van San fierro, ben de hitte-zoekende rocketlauncher gaan halen, maar als ik die wil gebruiken in de missie, staat er de hele tijd dat groene pijltje boven de "gewone rocketlauncher". En dan kan ik natuurlijk niet verder met de missie. gta-freak2 Reageren
Scooter Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 eyz, als je dan niet verder kan omdat je die rocketlauncher moet pakken, zit er niets anders op dan de normale rocketlauncher te gebruiken. maar komen de heli's er dan niet aanvliegen na een poosje zonder dat je die rocketlauncher hebt gepakt? grtz, Cesar SA Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Je kunt wel met de hitte gevoelige rocketlaunger schieten. Pak die op het vliegveld ligt in San Fierro ligt. Het beste kun je het spel daarna even saven, omdat het best wel een werk is om dat ding te pakken. Als je tijdens de missie die 'gewone' rocketlaunger kunt pakken dan moet je niet de 'gewone' pakken doen. Je verwisselt namenlijk de wapens, het is niet verplicht om de 'gewone' rocketlaunger te pakken. Loop daarna gewoon van dat ding af, waar de heli opstaat die wegvliegt. Spring daarna op de moter en rijd naar de snelweg om hem uit de lucht te schieten! Zo moet het lukken Bewerkt: 18 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Goliat Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Ik ben nu bezig met de missie: Toreno's Last Fight. Maar als ik de tip wil gebruiken die in wiki-gta staat:Je kan ook nog altijd de hitte-zoekende rocketlauncher van het vliegveld in San fierro gaan halen om op de helikopter te schieten. Zo hoef je niet te mikken en is het veel makkelijker om hem uit de lucht te halen. Zorg dan wel dat je hem tijdens de missie niet verwisseld met de gewone rocketlauncher die op de helipad ligt, pak die dus niet! Gaat het mis, ik ben dus naar het vliegveld geweest van San fierro, ben de hitte-zoekende rocketlauncher gaan halen, maar als ik die wil gebruiken in de missie, staat er de hele tijd dat groene pijltje boven de "gewone rocketlauncher". En dan kan ik natuurlijk niet verder met de missie. gta-freak2 Klopt die tip slaat dus helemaal nergens op. Ik heb trouwens wel als tip bij de gewone rocketlauncher dat je eerst even achter de heli over de snelweg moet rijden en als de heli dan bij de T-splitsing(aan het einde van de snelweg aankomt dat je dan uitstapt en dat je als een hysterica achter elkaar op die heli gaat schieten, zo is het mij gelukt. Veel succes. Bewerkt: 18 april 2006 door Goliat Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 eyz,als je dan niet verder kan omdat je die rocketlauncher moet pakken, zit er niets anders op dan de normale rocketlauncher te gebruiken. maar komen de heli's er dan niet aanvliegen na een poosje zonder dat je die rocketlauncher hebt gepakt? grtz, Cesar SA Het probleem is juist dat de heli al vertrekt enals je de normalerocketlauncher niet pakt, zie je de heli niet meer op de kaart, maar alleen het groene blokje waar de normale rocketlauncher ligt. Dus als je de normale rocketlauncher niet pakt, vliegt de helikopter gewoon weg en kan je de heli niet meer volgen. gta-freak2 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Als je naar de gewone snelweg rijd, en je gaat iets verder staan. Dan komt de heli wel aanvliegen. Je kun hem dan gewoon uit de lucht schieten om de missie te voltooien. ---- De Helicopter zal elke keer dezelfde route vliegen tijdens deze missie. Als je de hitte-gevoelige rocketlaunger hebt gepakt en je start de missie, dan moet je gewoon niet de rocketlaunger verwisselen. Als je daarna op de moter vliegt zal de helicopter op de snelweg gaan vliegen. Legenda: 1) Bij de rode stip staat de helicopter. Die zal via de groene route gaan vliegen. 2) Als jij dan snel via de groene route ook naar de blauwe stip rijdt, ga je met de rocketlaunger op de heli richten. Als de richter niet meer groen is, maar donder-rood. Dan schiet hij automatisch gericht. ALs je dan schiet, schiet je hem uit de lucht en je haalt de missie. Bewerkt: 18 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Goliat Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 eyz, als je dan niet verder kan omdat je die rocketlauncher moet pakken, zit er niets anders op dan de normale rocketlauncher te gebruiken. maar komen de heli's er dan niet aanvliegen na een poosje zonder dat je die rocketlauncher hebt gepakt? grtz, Cesar SA Het probleem is juist dat de heli al vertrekt enals je de normalerocketlauncher niet pakt, zie je de heli niet meer op de kaart, maar alleen het groene blokje waar de normale rocketlauncher ligt. Dus als je de normale rocketlauncher niet pakt, vliegt de helikopter gewoon weg en kan je de heli niet meer volgen. gta-freak2 Het is dus ook de bedoeling om de RocketLauncher op de helipad te pakken want anders kan je niet verder met de missie, zoals ik al zei: De tip slaat nergen op. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Het is dus ook de bedoeling om de RocketLauncher op de helipad te pakken want anders kan je niet verder met de missie, zoals ik al zei: De tip slaat nergen op. Onzin. EDIT @ Goliat:Ik heb deze missie altijd zo gehaald. Het heeft altijd gewerkt. Die tip werkt zeker. Chek mijn post hierboven. Kaartje + Legenda is af. Bewerkt: 18 april 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Het is dus ook de bedoeling om de RocketLauncher op de helipad te pakken want anders kan je niet verder met de missie, zoals ik al zei: De tip slaat nergen op. Onzin. EDIT @ Goliat:Ik heb deze missie altijd zo gehaald. Het heeft altijd gewerkt. Die tip werkt zeker. Chek mijn post hierboven. Kaartje + Legenda is af. Ruurd31 heeft hellemaal gelijk. Ik heb ook die rocketlauncher gebruikt die op het vliegveld ligt. Een kogel en de heli is kapot en je hebt de missie gehaald. En je moet gewoon gelijk naar de snelweg gaan. Heel hard gaan rijden. En hem opwachten. Reageren
Goliat Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ok, ik heb niets gezegd, ik heb het ook geprobeerd zo naar de highway rijden maar ik kon geen heli vinden Blijkbaar werkt ie dus wel, sorry Dizzee. :$ Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ruurd31 heeft gelijk ik heb hem ook zo gehalld ben gewoon die heli gevolgt groeten Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 de helikopter zal de hele tijd de snelweg blijven volgen dus je kan hem inhalen. als je ver genoeg voor de helikopter bent begin al op hem te vuren als hij er aan komt. als hij nog wat weg is vuur een stuk of 4 raketten af naar hem(de reden:je kan hem zo al mischien 1 keer raken).als hij vlak voor je is moet je niet 1 maar TWEE raketten tegelijk afvuren(de reden:met 1 raket is de helikopter nog niet kapot maar met 2 wel). en de laatste tip:ga niet onder de neerstortende helikopter staan!!! greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.