pluutje Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 (bewerkt) Ik heb op dit forum gelzen dat je de auto kunt verbouwen. Aangezien dit uiteraard geld zal kosten vraag ik mij af of hier ook een doel voor is? ik bedoel hoe lang gaat een auto nou mee in Gta, als je een beetje ruig rijdt nog geen twee stadsdelen. Dus nu de vraag: zou het kunnen zijn dat je gewoon je eigen gangcar kunt bouwen zoals de mafia sentinel of de cuban hermes. Zodat je je eigen bende in die auto ziet rijden. Zou wel vet cool zijn. :lol: Bewerkt: 2 oktober 2004 door pluutje Reageren
Eros Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Zou wel kunnen dat je een bepaalde auto kunt overnemen en dat heel je gang er dan in rijd maar je kunt ook gewoon uitbouwen voor de fun als je goed rijd kun je er zeker 2 uur met doen :lol: het is ook interesant om dan met een ORIGINELE auto door de stad te rijden Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Ik heb op dit forum gelzen dat je de auto kunt verbouwen. Aangezien dit uiteraard geld zal kosten vraag ik mij af of hier ook een doel voor is? ik bedoel hoe lang gaat een auto nou mee in Gta, als je een beetje ruig rijdt nog geen twee stadsdelen.Dus nu de vraag: zou het kunnen zijn dat je gewoon je eigen gangcar kunt bouwen zoals de mafia sentinel of de cuban hermes. Zodat je je eigen bende in die auto ziet rijden. Zou wel vet cool zijn. :lol: Dat zou inderdaat kunnen ja. Maar ik denk dat ze het hebben aangepast in Sa Andreas. Anders gaat je auto inderdaad snel naar de klotn. En ze zeiden ook dat je moeilijk weg kan komen bij de straten van de anderen gangs en dat rockstar zelf een cheat moest gebruiken, als dat zo is dan begginen ze op je auto te schieten en zoals in VC gaat i zo in de fik. Reageren
Eros Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Er zal een damage meter op je scherm staan zo weet je wanneer je naar de garage moet gaan Reageren
Spike Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Er zal een damage meter op je scherm staan zo weet je wanneer je naar de garage moet gaan cool Reageren
pluutje Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Er zal een damage meter op je scherm staan zo weet je wanneer je naar de garage moet gaan Waar staat dat, dat heb ik nog nooit gelezen wat komt er nog meer bij :huh: Reageren
pasjans Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 ik heb nie echt een damage meter nodig ik ken zo ook wel zien wanneer die naar de garage moet B) Reageren
Ripper Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 ik wil zo dikke oude auto waar de ramen omlaag gaan en dan allemaal rook er uit stroomt van de Wiet enz Reageren
pasjans Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 net als bij scary movie :lol: wazaaa zou wel vet zijn om je eigen gangcar in elkaar te knutselen Reageren
Spike Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 net als bij scary movie :lol: wazaaazou wel vet zijn om je eigen gangcar in elkaar te knutselen ................. met karton Reageren
The Godfather Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 post ff wat nuttigs spike <_< ik denk niet dat je je eigen auto kunt ontwerpen....anders heeft het dat gta gevoel niet meer ...kan je net zo goed Gran Turismo kopen. en hoe lang je met een auto kan doen....tja dat ligt een beetje aan je rijstijl. iedereen weet als je hard en roekeloos rijd dat je dan deuken krijgt....maar als je rustig rijd of veel door plassen rijd krijg je roest en modder. Reageren
pasjans Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 post ff wat nuttigs spike <_< ik denk niet dat je je eigen auto kunt ontwerpen....anders heeft het dat gta gevoel niet meer ...kan je net zo goed Gran Turismo kopen. en hoe lang je met een auto kan doen....tja dat ligt een beetje aan je rijstijl. iedereen weet als je hard en roekeloos rijd dat je dan deuken krijgt....maar als je rustig rijd of veel door plassen rijd krijg je roest en modder. uhm bij gran turisimo kan je niet je eigen auto ontwerpen maar het zou toch wel kunnen dat je je eigen gangcar kan bouwen (en niet met karton spike:P) door gewoon een andere spoiler ofiets erop te zetten en dat dan je eigen gang allemaal in zo een auto rondrijden :ph34r: Reageren
The Godfather Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 ow nou dan een race-simulator of iets in die richting Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Ik denk niet dat je een gangcar kan veranderen (tenminste niet voor de hele gang). Het zou wel geinig zijn ja, maar ik denk het toch niet. Ik hoop überhaupt al dat je eigen gang een eigen gangcar heeft. Dat was in GTA VC niet het geval... Reageren
liltuner Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 nou,zoals je in de eerste trailer ziet zie je een GROENE lowrider van de ogf,dus misschien special painten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.