Jump to content

Gangcar

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb op dit forum gelzen dat je de auto kunt verbouwen. Aangezien dit uiteraard geld zal kosten vraag ik mij af of hier ook een doel voor is? ik bedoel hoe lang gaat een auto nou mee in Gta, als je een beetje ruig rijdt nog geen twee stadsdelen.

Dus nu de vraag: zou het kunnen zijn dat je gewoon je eigen gangcar kunt bouwen zoals de mafia sentinel of de cuban hermes. Zodat je je eigen bende in die auto ziet rijden. Zou wel vet cool zijn. :lol:

Bewerkt: door pluutje
Geplaatst:

Zou wel kunnen dat je een bepaalde auto kunt overnemen en dat heel je gang er dan in rijd

maar je kunt ook gewoon uitbouwen voor de fun als je goed rijd kun je er zeker 2 uur met doen :lol:

het is ook interesant om dan met een ORIGINELE auto door de stad te rijden :puh:

Geplaatst:
Ik heb op dit forum gelzen dat je de auto kunt verbouwen. Aangezien dit uiteraard geld zal kosten vraag ik mij af of hier ook een doel voor is? ik bedoel hoe lang gaat een auto nou mee in Gta, als je een beetje ruig rijdt nog geen twee stadsdelen.

Dus nu de vraag: zou het kunnen zijn dat je gewoon je eigen gangcar kunt bouwen zoals de mafia sentinel of de cuban hermes. Zodat je je eigen bende in die auto ziet rijden. Zou wel vet cool zijn. :lol:

Dat zou inderdaat kunnen ja.

Maar ik denk dat ze het hebben aangepast in Sa Andreas.

Anders gaat je auto inderdaad snel naar de klotn.

En ze zeiden ook dat je moeilijk weg kan komen bij de straten van de anderen gangs en dat rockstar zelf een cheat moest gebruiken, als dat zo is dan begginen ze op je auto te schieten en zoals in VC gaat i zo in de fik. ;)

Geplaatst:
Er zal een damage meter op je scherm staan zo weet je wanneer je naar de garage moet gaan :)

Waar staat dat, dat heb ik nog nooit gelezen wat komt er nog meer bij :huh:

Geplaatst:
net als bij scary movie :lol: wazaaa

zou wel vet zijn om je eigen gangcar in elkaar te knutselen

................. met karton :puh:

Geplaatst:

post ff wat nuttigs spike <_<

ik denk niet dat je je eigen auto kunt ontwerpen....anders heeft het dat gta gevoel niet meer ...kan je net zo goed Gran Turismo kopen.

en hoe lang je met een auto kan doen....tja dat ligt een beetje aan je rijstijl.

iedereen weet als je hard en roekeloos rijd dat je dan deuken krijgt....maar als je rustig rijd of veel door plassen rijd krijg je roest en modder.

Geplaatst:
post ff wat nuttigs spike <_<

ik denk niet dat je je eigen auto kunt ontwerpen....anders heeft het dat gta gevoel niet meer ...kan je net zo goed Gran Turismo kopen.

en hoe lang je met een auto kan doen....tja dat ligt een beetje aan je rijstijl.

iedereen weet als je hard en roekeloos rijd dat je dan deuken krijgt....maar als je rustig rijd of veel door plassen rijd krijg je roest en modder.

uhm bij gran turisimo kan je niet je eigen auto ontwerpen :puh:

maar het zou toch wel kunnen dat je je eigen gangcar kan bouwen (en niet met karton spike:P) door gewoon een andere spoiler ofiets erop te zetten en dat dan je eigen gang allemaal in zo een auto rondrijden :ph34r:

Geplaatst:

Ik denk niet dat je een gangcar kan veranderen (tenminste niet voor de hele gang). Het zou wel geinig zijn ja, maar ik denk het toch niet. Ik hoop überhaupt al dat je eigen gang een eigen gangcar heeft. Dat was in GTA VC niet het geval...

Geplaatst:

nou,zoals je in de eerste trailer ziet zie je een GROENE lowrider van de ogf,dus misschien special painten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...