The Godfather Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 hopelijk kan je nu ook een kleur kiezen voordat je die wagen spuit.... Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 hhaah , hetr lijkt mij waarschijnlijk als de OGF de lowrider als gangcar gebruikt zal wel stoer staan, de maffia zal wel weer rijde een in zwarte MB, Bmw, met getinte ramen, of een limo Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 nee de ogf moet in van die soort cuban hermes rijden dat is pas rlxt Reageren
gta player Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 ik wil die diablo stalion van gta 3 trug als gang car zat wel een mooie roffel in! Reageren
Spike Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2004 ik wil die diablo stalion van gta 3 trug als gang car zat wel een mooie roffel in! ow ja die jaah erg vet, maar denk niet dat die terug komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.