.Sharingan Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Beste, Kan iemand voor mij een paar bestandjes uit GTA3.IMG uploaden ? Namelijk : zr350.dff zr350.txd Ik weet zelf eigenlijk niet of dit mag. Maar toch. Mvg Tales Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Maak nou eens backups. Het programma IMG tool zegt het zelfs aan het begin. We blijven niet alles uploaden oke? Volgende keer doe ik het niet meer. >>> Door Matiscus: Dan doet waarschijnlijk iemand anders het wel. <<< Tja, maar eigelijk is dat de bedoeling niet. Het is hun eigen verantwoordelijkheid dat je backuppen. Het word overal duidelijk aangegeven. Maar toch. Bewerkt: 21 april 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Dat ga ik vanaf nu ook weer doen. Bedankt GizmO Reageren
Crowsoul Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik heb altijd 2 SA's volledig origineel op C En mijn gemodde versie op D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.