Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

dit klinkt misschien heel stom, maar ik zou graag mijn videokaart (geforce fx 5700) updaten omdat sa en andere spellen niet zo goed meer werken. Maar ik vindt niet op die website waar ik dat kan updaten.

Misschien kan je deze videokaart gewoon niet updaten, ik weet het niet.

kan iemand mij helpen ? 8)

Geplaatst: (bewerkt)

In princiepe kan je niet je Videokaart software-matig updaten, je zal dus een nieuwe moeten kopen ;)

Het is mischien nogwel handig om je driver up-to-date te maken, dat doe je door gewoon de nieuwste driver van je videokaart te downloaden, je kan 'm denk ik wel vinden met google. Op die manier is er mischien een kleine kans dat San Andreas wel wil draaien op je huidige videokaart, maar ik acht de kans klein.

Succes. ;)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Dan zal er geen update zijn ofzo, maar normaal gezien moet er gewoon een download zijn waarmee je het kan updaten !

Ik heb het even voor je opgezocht, kijk eens Hier linksbovenaan tussen download driver en dan zie een scherm met alemaal verschillende modelen, kies daar het juiste model uit dat jij hebt en download hem daarnaa, dan moet je de driver instaleren en dan je computer restarten en je *Normaal* gezien SA spelen, maar het zal riskant zijn

Laat even weten als je je driver hebt geupdate dat je comp. het spel aankan!

Ik hoop dt ik je hiermee heb geholpen

Tim ;)

Geplaatst:

Ik zie zelf niet in waarom je drivers updaten riskant zou zijn, het is juist aleen maar goed (als je de juiste update's instaleert natuurlijk :puh: ). Nadat je de drivers hebt geüpdate zal het denk ik niet zo gigantisch veel uitmaken qua kwaliteit, je merkt het maar een beetje denk ik. Het beste wat je zou kunnen doen, als je echt veel betere kwaliteit wilt, is een nieuwe videokaart kopen (niet zo heel duur zijn ze).

Geplaatst:

nee maar ik denk dat het aan de videokaart ligt ,mijn spelletjes (need for speed underground 2, call of duty 2, san andreas, vice city) starten namelijk nier meer op, ook als ik op een spelletjes site een bepaald spel speel krijg ik maar half beeld. Mijn spelletjes kan ik wel installeren maar ze starten gewoon niet op. En bij call of duty 2 zegt hij dat er iets mis is met direct x, maar ik heb de nieuwste versie van directx gedownload.

misschien weet iemand anders hier wel iets tegen. 8)

Geplaatst:

Waarschijnlijk zit er een virus of iets dergelijks op je PC, of is er iets grondings fout gegaan op je PC. Ik raad je aan om eens je PC te virrusscannen of eens op spy-ware jacht te gaan. Ik zou het dan allemaal verwijderen, gaat het dan nog mis? Doet het beeld het dan nog niet goed? Dan zou ik als ik jou was eens systeem herstel gebruiken. Daarmee zet je je PC naar een datum terug. Als bijvoorbeeld 2 weken alles geleden nog wel goed draaide, zet je alles terug naar 2 weken. Misschien doet dan je videokaart het wel weer beter, omdat je misschien de verkeerde driver of iets dergelijks hebt geinstalleerd. Succes! :cya:

Geplaatst:

hoe zet je je pc terug?

En als ik hem bijvoorbeeld 3 weken terug zet, is dan alles weg wat ik die 3 weken gedownload heb of virussen die binnegekomen zijn? 8)

Geplaatst:

Ja, alles is dan weg.

Je kunt hem herstellen door op "start" te drukken.

Dan ga je naar "alle programma's."

Daarna open je bureau-accesoires en dan klik je op systeemwerkset.

Daar zou het moeten staan!

Succes!

Geplaatst:
hoe zet je je pc terug?

Zie de post hierboven. Alleen als je dan bij 'Systeemwerkset' bent aangekomen, klik je op Systeemherstel.

Voordat je Systeemhersel doet, raad ik je aan om je PC eerst op virrusen te scannen en eventueel op Spy-ware. Bijvoorbeeld met Adware kun je je PC op spyware chekken. Chek ook het software download topic.

En als ik hem bijvoorbeeld 3 weken terug zet, is dan alles weg wat ik die 3 weken gedownload heb of virussen die binnegekomen zijn? 8)

Alles wat je geïnstalleerd hebt zet je dan weer terug, bijvoorbeeld savegame's of word-documenten voor school blijven gewoon staan. Ik ga er dan ook vanuit dat je virussen en spy-ware blijven staan. Voor de zekerheid, zou ik alle bestanden waarmee je bezig bent goed opslaat!!

Geplaatst:
Ik zie zelf niet in waarom je drivers updaten riskant zou zijn, het is juist aleen maar goed (als je de juiste update's instaleert natuurlijk :puh: ). Nadat je de drivers hebt geüpdate zal het denk ik niet zo gigantisch veel uitmaken qua kwaliteit, je merkt het maar een beetje denk ik. Het beste wat je zou kunnen doen, als je echt veel betere kwaliteit wilt, is een nieuwe videokaart kopen (niet zo heel duur zijn ze).

Euhm, ik had toch duidelijk geschreven dat het spelen van SA riskant is, maar dankzij de hulp van Koen_92

weten we nu dat dat niet het geval is ;)

Geplaatst:

Systeemherstel maakt trouwens ook een zooitje van je programma's.

Ik had dit een keer gedaan....

alle progs stonden DRIEDUBBEL in het startmenu :schater::schater::schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...