laura-lucas Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 hey,, kan iemand mij helpen ....k wil graag de Slamvan hebben...k heb op de vindplaats gezocht maar ik kan hem niet vinduh...waar staat hij precies??????? help me!!!! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) hey,, kan iemand mij helpen ....k wil graag de Slamvan hebben...k heb op de vindplaats gezocht maar ik kan hem niet vinduh...waar staat hij precies??????? help me!!!! Hey Laura-Lucas, Hier vind je informatie over de Slamvan. Als je op die pagina op klik klikt, dan zie je in Los Santos een bolletje oplichten. Daar zal de Slamvan tijdens de Import/Export staan. Hij staat achter de Sex-Shop vlakbij het vliegveld. Je komt de Slamvan af en toe ook op "The Strip" in Las Venturas tegen. Als zal er veel rondrijden, als je in een rijke mooie en dure auto rijd. Heb je meer kans dat je de Slamvan eerder ziet. Als je in iets duurs rijd, zullen de omgevende auto's ook een beetje duur zijn. Rijd je in een arme auto, dan zul je omgeven zijn door arme wagens. Succes Laura-Lucas! Bewerkt: 18 april 2006 door Ruurd31 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 hey,, kan iemand mij helpen ....k wil graag de Slamvan hebben...k heb op de vindplaats gezocht maar ik kan hem niet vinduh...waar staat hij precies??????? help me!!!! De slamvan vind je hier: Klik!, vanzelf sprekend staat hij bij het rode bolletje. Hier vind je overigens een lijstje met alle voertuigen. Succes en veel plezier! Reageren
laura-lucas Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 bij mij staat hij niet achter de sex shop wat nu???? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) bij mij staat hij niet achter de sex shopwat nu???? Hij staat er alleen maar bij de Import/Export missies. Als je met schoolbord 2 bezig bent, dan zal hij op die plek spawnen. Eerder - helaas - niet. Als je zover bent, en je hebt hem geimporteerd/ge-exporteerd dan zal hij daar ook niet meer spawnen. Je kunt hem beter tijdens de Import/Export schoolbord 2 even de Slamvan in verschillende garage's zetten. Bewerkt: 18 april 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 En je vind hem ook in het westen van Los Santos. In Rodeo. Reageren
Juju Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Je kunt ook gewoon door Las Venturas gaan cruisen, door de rijkere straten, zoals Prickle Pine (daar rijden ze vooral veel), en The Strip Reageren
Rullez Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 kijk voortaan eerst op gta games .nl en het hoordt op general te staan het heb alleen een vaste plaats voor export en rijd vaak rond op de strip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.