laura-lucas Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 ik kan geen auto's exporteren en/of importeren....k kan ook nog niet het bedrijf Wang Cars kopen...er staat een rood huisje op de legenda.....maar ik heb al wel alle missies gehaald....met 1 savegame van de site....hoe moet ik nou gaan exporteren/importeren....zonder de savegame kon ik het wel..... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Hey Laura-lucas, Je moet eerst Wang Cars kopen, en een aantal missies doen voordat je Importeren/Exporteren kunt. Je moet daarvoor alle San Fierro missies gehaald hebben en de Driving school. Als je de autoschool niet doet en je hebt een savegame waar alle missies zijn gedaan (behalve driving school) dan kun je nog niet Wang Cars kopen. Als Wang Cars beschikbaar is, dan zal het rode huisje op je kaart groen worden en je krijgt een telefoontje van Cesar Vialpando. Hieronder vind je nog wat informatie over importeren/exporteren. Ik hoop dat je er wat aanhebt. Succes Laura-Lucas. Wanneer kan ik die winkel tegenover je garage in SF kopen??Deze "Showroom" heet Wang Cars, hier krijg je later ook nog is enkele missies. Om het te kunnen kopen, moet je alle missie van SF hebben gedaan + de Driving School. Nu kan je het kopen voor $80.000, je unlockt 4 missies. Missies: - Zeroing In - Test Drive - Custums Fast Track - Puncture Wounds Wanneer kan ik Exporteren en Importeren?? Dit is mogelijk na de missie Customs Fast Track, hierna kan je je auto's exporteren. Auto's die je kan exporteren staan op de Blacklist, er zijn 3 lijsten en na elke 5 ge-exporteerde autos krijg je een speciale auto om te inporteren. Hoe Exporteer/Importeer ik een auto Je kan een auto exporteren door een auto die op de Blacklist staat hem ergens vlakbij de kraan neer te zetten, in de kraan te stappen en de auto dan tillen op het schip in de Rode marker. Om auto's te importeren ga je naar de Blacklist en druk je op de benodigde knop. Je kan auto's alleen maar op bepaalde dagen importeren! Nadat je je auto hebt geselecteerd en je hebt betaald kan je hem ophalen bij het schip. Waar kan ik auto's exporteren Dit kan in de haven van San Fierro, ookwel Easter Basin genaamd. Punten waaraan je het kan herkennen zijn de kraan, het schip en de grote loods. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 eerst moet je geloof ik je rijbewijs halen Reageren
Maarten!! Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 eerst moet je geloof ik je rijbewijs halen het heeft geen zin om nog te posten want ruurd zei het al een dag geleden en je kan je rijbewijs niet halen hier was kop Reageren
Goliat Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Ik denk dat ik het wel weet, je zei dat je alle missies hebt gehaald met een save-game van de site. Ik denk dus dat je al op 100% zit en dat je dus niet meer kunt im- of exporteren omdat dat simpelweg al gedaan is. Ik denk dat dit de rede is. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 je moet toch ook je moter rijbewijs hallen voor wang cars Reageren
Dikbuik Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 nee je hebt geen motorrijbewijs nodig dus alleen je autorijbewijs en goliat, importeren kan altijd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.