Jump to content

Tweede Corporation Verkiezing

Lantyz

Recommended Posts

CongratZ

Don Vito

Michael Corleone

Sonny Corleone

Clemenza

en de rest!

Onze gang knap 3de!

In nog geen 2 weken bestaan.

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Delen op andere websites

Hehe we hebben gewonen,ik dacht even dat andere gangs meer stemmen zouden hebben maar blijkbaar niet. :bonk: Ik wil de andere gangs ook feliciteren met de stemmen die ze hebben gekregen en de campagne die ze hebben gevoerd. :klap: Voor jullie ook een applaus. :)

Delen op andere websites

Gefeliciteerd hoor :) Derde plaats voor een net opgerichte gang vind ik zeker niet slecht! :)

@ de gtaforum leiding: blijft dit subforum voor altijd bestaan of wordt het weer verandert tegen de tijd dat er een nieuwe poll komt?

Edit: sorry Ferre, had niet door dat dat ergens anders al gevraagd was :$

Bewerkt: door Dutchy3010
Delen op andere websites

Gefeliciteerd hoor :) Derde plaats voor een net opgerichte gang vind ik zeker niet slecht! :)

@ de gtaforum leiding: blijft dit subforum voor altijd bestaan of wordt het weer verandert tegen de tijd dat er een nieuwe poll komt?

Vragen kun je hier stellen.

Daar is ook al een vraag in die richtig gesteld (klik).

Delen op andere websites

Je had het eigenlijks ook wel kunnen verwachten toch vind ik dat Oceans goed gescoord heeft. En om even terug te komen op een klein groepje mensen die fan zijn van GTA-Sheep het ware gta-schaap, is in een zeer korte tijd uitgegroeit naar een zeer grote groep voor de tijd die ze hebben gehad. Proficiat jongens. :klap:

Delen op andere websites

Gefeliciteerd jongens van The Corleone.

Ik wist zeker dat jullie gingen winnen, ik denk wel dat jullie de 1ste Corporation ook konden winnen.

Maar wegens dat lid.. niets aan te doen. Jullie zijn het nu en dat is wat telt.

Jullie verdienen het door vorige verkiezingen.

Moge Corleone nog lang bestaan :) .

Edit : Yohan, idd. Het forum draait niet om Photoshop en deze Gang wel dus ik vindt het wel een mooie plaats.

Ik dacht eerlijk gezegd dat we laatste gingen zijn.

Bewerkt: door Giorgo
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...