Mr. Vriecetti Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Rockstar Games heeft aangekondigd dat de Europese release van de PlayStation2 editie van Grand Theft Auto: Liberty City Stories zal geschieden op 9 juni 2006. Eerder werd de game voor eind april aangekondigd. Recentelijk werd de release echter even op de lange baan geschoven omdat men belangrijkere projecten had lopen. GTA:LCS voor de PS2 zal in de winkel liggen voor 29,99 euro. -------------- Bron: onwage hehe eindelijk staat de release datum vast. wat laat eigenlijk, het spel wat (dacht ik) al helemaal af. dus het is best raar dat ze zo veel tijd nodig hebben om heb opnieuw uit tebrengen. Hoewel het er natuurlijk ook aan kan liggen dat lcs op die datum minder concurentie heeft (het uds beter verkoopt). en r* wil zijn eigen games ook wat sprijden, zodat de consument geld heeft voor al hun games. en niet hoeft te kiesen (hoewel dat table tennis spel wel een heel andere doelgroep heeft dan lcs) Reageren
Blu3ice Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (...)hehe eindelijk staat de release datum vast. (...) Er zijn al vaak geruchten hieromtrent geweest. Het zou me niet verbazen moest het een gerucht zijn. Het zou natuurlijk fantastisch zijn moest het waar zijn! (Misschien komt hij dan ook op pc!) Reageren
Bling Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ben blij dat het nu eindelijk bekend is wanneer LCS uitkomt voor de PS2. Wel wat later dan verwacht, maarja, ik ga hem zowiezo kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.