Juju Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Kan iemand me helpen met deze #@^%&( missie? Een paar cheats gebruikt, ik weet alleen niet welke Ik weet niet of de save-game het doet Hier klikken (ik weet niet of ik t goed doe ) Reageren
HerrieM Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Ik krijg te zien Save Game Corrupted. Misschien dat het ligt aan de versie, maar bij mij doet deze savegame het ook niet. Ik heb GTA SA standaard in V1. Misschien is deze savegame bedoed voor V2? Bewerkt: 19 april 2006 door HerrieM Reageren
Juju Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Ik zal mijn best doen. Is goed dankjewel Maar doet de save-game 't ook? @herrieM: Dit krijg ik ook, kijk maar in het save-game forum daar had ik dat ook ergens gepost, het eerste topic volgens mij Bewerkt: 19 april 2006 door italia_juju Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Als je V2 hebt, dan zal je de savegame starten van versie 1 of 1.1 dan valt het spel uit. Wil je een V2 savegame laden als jij versie 1 of 1.1 hebt, dan valt het spel ook uit. Maar ik heb beide versies Italia_Juju, dus ik doe hem wel voor je I've try it too. The savegame says "Savegame Corrupt". Kun je de savegame eens opnieuw uploaden via "Jou persoonlijke bijlagen" of nog eens via Rapidshare.de. Bewerkt: 19 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Juju Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Als je V2 hebt, dan zal je de savegame starten van versie 1 of 1.1 dan valt het spel uit. Wil je een V2 savegame laden als jij versie 1 of 1.1 hebt, dan valt het spel ook uit.Maar ik heb beide versies Italia_Juju, dus ik doe hem wel voor je I've try it too. The savegame says "Savegame Corrupt". Kun je de savegame eens opnieuw uploaden via "Jou persoonlijke bijlagen" of nog eens via Rapidshare.de. Ik heb hem jammer genoeg net verwijderd Ik ben weer helemaal opnieuw begonnen en moet nu Drive By doen. Maarja, als ik weer bij You've had your chips ben, dan licht ik je effe in, dan kun je die doen toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.