Jump to content

You've had your chips

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik krijg te zien Save Game Corrupted.

Misschien dat het ligt aan de versie, maar bij mij doet deze savegame het ook niet. Ik heb GTA SA standaard in V1. Misschien is deze savegame bedoed voor V2?

Bewerkt: door HerrieM
Ik zal mijn best doen.

Is goed dankjewel :cya:

Maar doet de save-game 't ook?

@herrieM: Dit krijg ik ook, kijk maar in het save-game forum daar had ik dat ook ergens gepost, het eerste topic volgens mij :sst:

Bewerkt: door italia_juju

Als je V2 hebt, dan zal je de savegame starten van versie 1 of 1.1 dan valt het spel uit. Wil je een V2 savegame laden als jij versie 1 of 1.1 hebt, dan valt het spel ook uit.

Maar ik heb beide versies Italia_Juju, dus ik doe hem wel voor je :bier:

I've try it too. The savegame says "Savegame Corrupt". Kun je de savegame eens opnieuw uploaden via "Jou persoonlijke bijlagen" of nog eens via Rapidshare.de.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Als je V2 hebt, dan zal je de savegame starten van versie 1 of 1.1 dan valt het spel uit. Wil je een V2 savegame laden als jij versie 1 of 1.1 hebt, dan valt het spel ook uit.

Maar ik heb beide versies Italia_Juju, dus ik doe hem wel voor je :bier:

I've try it too. The savegame says "Savegame Corrupt". Kun je de savegame eens opnieuw uploaden via "Jou persoonlijke bijlagen" of nog eens via Rapidshare.de.

Ik heb hem jammer genoeg net verwijderd :-(

Ik ben weer helemaal opnieuw begonnen en moet nu Drive By doen.

Maarja, als ik weer bij You've had your chips ben, dan licht ik je effe in, dan kun je die doen :puh:

toch bedankt :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...