RonaldVC Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Onderwerp: Free style (zelf weten dus) Soort design: Signature Size design: max 500x150 Render: Ja! Animatie: Nee! Premade: Nee! Tijd van inlevering: A.S.A.P. Bewerkt: 21 april 2006 door RonaldVC
Twenty Eyes Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Kies mij, kies mij, kies mij! Mag het?
RonaldVC Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Kies mij, kies mij, kies mij!Mag het? Tuurlijk. Hier is de mijne: Ik heb hem even op een zwarte achtergrond gezet, omdat hij dan beter uitkomt. Zonder achtergrond: Succes alvast Twenty Eyes! Bewerkt: 20 april 2006 door RonaldVC
Twenty Eyes Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Jou signature is volgensmij echt onoverwinnelijk! Echt practig gedaan! Ik heb me een beejte aan hetzelfde thema gehouden als jou, ook heb ik net als jou een stukje uit de sig laten komen. Ik ben eerlijk gezecht niet heel erg blij met het resultaat. Moge de beste winnen! Twenty Eyes: RonaldVC
AmsterdamBoy Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Zonder twijfels RonaldVC Gewoon veel mooier en donkerder(daar hou ik juist van)
Timotees Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 RonaldVC krijgt zondermeer mijn stem, ik vind de render van hem wel mooi.
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Tweny ik moet je Feliciteren[/font] Ik vind die van jou TOP. Ik ben helemaal Anime Gek. 9/10
Flitskikker Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Mijn stem gaat naar RonaldVC[/font]. Twenty Eyes[/font]'s zwaarden zijn "afgeknipt"
-Niels- Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Poe...erg moeilijke keuze: RonaldVC: Ik vind de tekst erg goed gelukt, met de witte balk die vervaagt. De render is ook perfect uitgekozen, de afscheiding van kleur in de background (Oranje en Groen) is ook erg goed. Twenty Eyes: Topwerk 20 ogen, maar het kon beter. Ik heb gewoon beter werk gezien van jou en het verbaast men want het valt een beetje tegen. Ik vind hem wat te ''soft'' lijken waardoor hij minder mooi word. Ook ben ik een beetje zat van de kleur roze die ik bij de meeste Anime renders als background zie. Maar mijn stem gaat toch naar: RonaldVC Bewerkt: 21 april 2006 door -Niels-
Twenty Eyes Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) tussenstand: Twenty Eyes: 1 Ronald VC: 5 Stemmen kan nog tot 23 april. Bewerkt: 22 april 2006 door Twenty Eyes
Froodooo Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Moeilijk, moeilijk, de Sigs zijn allebei wel netjes gedaan, ik zal ze even goed bekijken! RonaldVC Je hebt gelijk dat hij beter past op een zwarte achtergrond, maar zonder dat, past hij toch ook nog best wel goed op het Forum. Het ziet er goed uit, de zwarte achtergrond, en in het midden gebeurt eigenlijk alles. Je hebt wat kleuraanpassingen aan de render gedaan, die goed uit de bus zijn gekomen, de render ziet er goed uit. Een klein minpuntje is de tekst, die vind die balk bij de 'R' van 'RVC' eigenlijk niet zo heel mooi, zonder was beter geweest. Twenty Eyes Ook zeer mooi, mooie zachte kleuren, en daar hou ik nou van. Kleuren van render en achtergrond passen goed bij elkaar, de tekst trouwens ook. Maar ja, het is wel heel erg jammer dat de render bovenaan opeens afkapt, doordat de Sig daar ophoud... Dat is heel jammer, want dat past toch niet echt bij een 'Pop-Out' Signature. Na even denken zet ik mijn stem neer op (oh, dit is echt moeilijk). RonaldVC Poeh, dat is eruit, het zou best kunnen dat als ik een andere keer had gekeken dat Twenty Eyes mijn stem had gekregen, want het kiezen bij deze twee Sigs is echt lastig. Beide nog veel succes, en lees de tekst nog wel even he, en gebruik de tips!
Ferre Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 RonaldVC Bij Twenty Eyes vind ik zijn render voor een pop-out wel passen, maar het is jammer dat je render opeens stopt. En als ik het goed heb heb je eromheen Gaussian Blut gedaan, maar dat vind ik een beetje te donker voor zo'n lichte sig. Je achtergrond en je tekst vind ik wel heel mooi! Die RonaldVC is echt een meesterwerk
ikt Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 RonaldVC De sig van 20Ogen (Twenty Eyes) is niet erg compleet, er is een stukkie afgezaagd/geknipt.
DJ-TQM Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 RonaldVC. ik vind die andere een beetje kaal
Recommended Posts