MrKooKie Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 In snowball city ligt er als je begint op een plein een radio ofzo. Als je ertegenaan loopt rolt hij weg.Zo moet je de voetbal doen. Dat is geen radio, maar een afgebroken sirene van een Cop Car, en wel van een Cop Car die nooit in het spelen gekomen is. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Heb je een plaatje van die cop car? Misschien kan ik hem in het spel zetten. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) http://www.gouranga.com/images/gta2/HighCopCar.gif Er is een hele set met een top down view van die futuristische auto's, Lantyz heeft me ze ooit laten. Ik denk dat ze Mid July Cars heten ofzo. Bewerkt: 18 april 2006 door MrKooKie Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Dat is geen radio, maar een afgebroken sirene van een Cop Car, en wel van een Cop Car die nooit in het spelen gekomen is. Het is wel degelijk een radio. De code van het object is 'BLASTER', van 'Ghettoblaster'. Als je het object bekijkt in een editor, is het goed te zien dat het een radio is. Het is wel zo dat erg veel objecten nergens in het spel te vinden zijn, alhoewel ze wel te scripten zijn in eigengemaakte mappen. http://www.gouranga.com/images/gta2/HighCopCar.gifEr is een hele set met een top down view van die futuristische auto's, Lantyz heeft me ze ooit laten. Ik denk dat ze Mid July Cars heten ofzo. De afbeelding die je laat zien is in feite het 3D beeld waar ook de uiteindelijke Copcar op gebaseerd is. Een screen van de futuristische opzet van de GTA2 voertuigen is uiteraard op WikiGTA te vinden: Ray Larabie's wagens Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 De 'O, my fucking gosh, Lantyz doet het hem weer'-opmerking is hier zeer toepasselijk. Je ziet alleen dat Radio ding wel van een Cop Car afkomt als hij ontploft? Dus, ik dacht een sirene.. Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Je ziet alleen dat Radio ding wel van een Cop Car afkomt als hij ontploft? Dus, ik dacht een sirene.. Hoe bedoel je? Er vliegt niets van een Copcar af als hij ontploft, hoor? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Je ziet alleen dat Radio ding wel van een Cop Car afkomt als hij ontploft? Dus, ik dacht een sirene.. Hoe bedoel je? Er vliegt niets van een Copcar af als hij ontploft, hoor? zodra de Cop Car ontlploft vliegt dat ding richting me speler toe? Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 Dat heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Maak daar 'ns een screen van? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.